Інституційний репозитарій ЗНУ

Розробка дидактичних ігор для навчання інформатики у школі на базі платформи Kahoot

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Макарочкіна, Дар’я Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-11T13:33:57Z
dc.date.available 2022-01-11T13:33:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/5972
dc.description Макарочкіна Д. О. Розробка дидактичних ігор для навчання інформатики у школі на базі платформи Kahoot : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 122 "Комп'ютерні науки" / наук. керівник К. С. Решевська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 49 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 49 сторінках друкованого тексту, містить 39 рисунків, 10 джерел, 4 додатки. Об’єкт дослідження – використання платформи Kahoot для проведення дидактичних ігор на уроках інформатики. Мета роботи: розробити дидактичні ігри до основних змістових ліній курсу інформатики у школі з використанням платформи Kahoot. Метод дослідження – аналітичний. У кваліфікаційній роботі розглядаються дидактичні ігри, як різновид ігор з правилами, спеціально створюваних педагогічною школою з метою навчання і виховання дітей. Розглянуто основні онлайн-платформи для створення дидактичних ігор. Пропонується способи та методи використання платформи Kahoot на уроках інформатики в школі. На основі цього матеріалу вивчено інтерактивні методи навчання, де педагог втрачає центральну роль, а стає організатором освітнього процесу. Розглянуто основні етапи проведення дидактичних ігор за допомогою сервісу Kahoot у процесі навчання. Створена система дидактичних ігор на базі веб – сервісу Kahoot призначена для мотивації, активізації навчально-пізнавальної діяльності, розвитку критичного мислення, організації спільної діяльності, оцінювання знань учнів. Результати роботи можуть використовуватися під час викладання інформатики в школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 49 pages of printed text, 39 figures, 10 references, 4 annexes. The object of the study – the use of the Kahoot platform for didactic games in computer science lessons. The method of research is analytical. In the qualification work, didactic games are considered as a kind of games with rules specially created by the pedagogical school for the purpose of teaching and raising children. The main online platforms for the creation of didactic games are considered. Methods and methods of using the Kahoot platform in computer science lessons at school are proposed. Based on this material, interactive teaching methods have been studied, where the teacher loses a central role, and becomes the organizer of the educational process. The main stages of didactic games using the Kahoot service in the learning process are considered, namely: A system of didactic games based on the Kahoot web service is designed to motivate, activate educational and cognitive activities, develop critical thinking, organize joint activities, assess students "knowledge. Results of work can be used during teaching computer science at school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дидактична гра uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject методика uk
dc.subject онлайн платформа uk
dc.title Розробка дидактичних ігор для навчання інформатики у школі на базі платформи Kahoot uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу