UA : Робота викладена на 52 сторінках друкованого тексту, містить 23 рисунки, 7 джерел, 5 додатків. Об’єкт дослідження – використання навчального веб-квесту для перевірки знань з математики у середній школі. Мета роботи: розробити веб-квест і з’ясувати вплив та перевірити ефективність на процес навчання в середній школі. Метод дослідження – аналітичний. У кваліфікаційній роботі розглядається веб-квест, як освітній інструмент для розвитку пошуково-дослідницьких умінь і зацікавленість до навчання отримувачів освіти в середній школі на уроках математики. Розглядається онлайн-інструменти для створення веб-квестів, порівнюються їх можливості і складності при використанні. Створюється веб-квест з підібраним сюжетом на базі власного веб-сайту із застосуванням додаткових онлайн-інструментів для перевірки освоювання навчальних знань з математики і вміння застосування їх при вирішенні задач різної направленості, підвищення зацікавленості і мотивації до пошуково-дослідницької діяльності.
EN : The work is presented on 52 pages of printed text, 23 figures, 7 references, 5 annexes. The object of the study is the use of an educational web-quest to test mathematics knowledge in high school. Objective: To develop a web quest and find out the impact and test the effectiveness of the high school learning process. The method of research is analytical. The qualification work considers the web-quest as an educational tool for the development of research skills and interest in teaching students in high school in mathematics lessons. The online tools for creating web quests are considered, their possibilities and difficulties in use are compared. A web-quest with a selected plot is created on the basis of your own website with the use of additional online tools to test the acquisition of educational knowledge in mathematics and the ability to use them in solving problems, increase interest and motivation for research.