UA : Кваліфікаційна робота: 97с., 6 рис., 9 табл.,56 джерел.
Об’єктом дослідження є культурні фактори.
Предмет дослідження – культурні факторі в бізнесі та міжнародному маркетингу.
Мета дипломної роботи – охарактеризувати та дослідити культурні фактори в бізнесі та міжнародному маркетингу.
Відповідно до поставленої мети, необхідно вирішити ряд завдань:
- розглянути культуру ведення бізнесу: основні поняття;
- дослідити принципи та значення культурних факторів в бізнесі та міжнародному маркетингу;
- проаналізувати культурне середовище міжнародного маркетингу;
- провести дослідження впливу культурного фактору на ефективність ведення бізнесу;
- надати рекомендації для українського бізнесу щодо врахування ділової культури в провідних країнах.
Методи дослідження. При написанні роботи були використані такі методи економічних досліджень: абстрактно-логічний (теоретичні узагальнення і формування висновків), теоретичні (аналіз сучасного стану досліджуваного питання), графічний (наочне зображення теоретичних та практичних основ дослідження), логічного узагальнення (обґрунтування пріоритетних напрямів підвищення ефективності культурних факторів в бізнесі).
EN : Qualification work: 97 pages, 6 figures, 9 tables, 56 sources.
The object of research is cultural factors.
The subject of research - cultural factors in business and international marketing.
The purpose of the thesis is to characterize and explore cultural factors in business and international marketing.
In accordance with the goal, it is necessary to solve a number of tasks:
- consider the culture of doing business: basic concepts;
- explore the principles and importance of cultural factors in business and international marketing;
- analyze the cultural environment of international marketing;
- to study the impact of cultural factors on the efficiency of doing business;
- provide recommendations for Ukrainian business to take into account business culture in leading countries.
Research methods. The following methods of economic research were used in writing the work: abstract-logical (theoretical generalizations and conclusions), theoretical (analysis of the current state of the research question), graphic (visual representation of theoretical and practical bases of research), logical generalization (substantiation of priority areas for factors in business).