ZNU Institutional Repository

Діалог і діалогічність в культурно-освітньому просторі: філософські засади

Show simple item record

dc.contributor.author Троїцька, Олена Михайлівна
dc.contributor.author Троицкая, Елена Михайловна
dc.contributor.author Troitska, Olena
dc.date.accessioned 2018-04-17T07:36:03Z
dc.date.available 2018-04-17T07:36:03Z
dc.date.issued 2016
dc.identifier.citation Троїцька, О. М. Діалог і діалогічність в культурно-освітньому просторі: філософські засади / О. М. Троїцька // Гуманітарний вісник Запорізької державної інженерної академії / ред. В. Г. Воронкова. - Запоріжжя, 2016. - Вип. 65 (2016). - C. 50 - 57 uk
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/600
dc.description.abstract UA : Системний підхід до використання у дослідженні наукових методів, міждисциплінарний синтез та методологічна рефлексія уможливили визначення і обґрунтування принципових положень щодо філософського осмислення діалогічності й діалогу. Ці положення можна сприймати як теоретико-методологічні настанови вивчення й організації діалогічних культурно-освітніх практик. Експлікована методологема, що вимагає розгляду діалогу в філософському розумінні як інтегральної цілісності й єдності діалогічності та діалогічної взаємодії зі світом. Нерівномірність, неоднозначність та неспівпадання за змістом і формою суспільного, цивілізаційного і культурного розвитку зумовили нас акцентувати увагу на сутності і значущості культурно-освітнього простору. Воно представлено як континуум, що об’єктивований у культурно-освітніх інституціях і суб’єктивований у структурі особистості; окреслено проблемні лінії підвищення його ролі у збільшенні «обсягу» культурності в діалогізації. uk
dc.description.abstract RU : Системный поход к использованию в исследовании научных методов, междисциплинарный синтез и методологическая рефлексия сделали возможными определение и обоснование принципиальных положений философского осмысления диалогичности и диалога. Эти положения можно принимать в качестве теоретико- методологических правил изучения и организации диалогических культурно- образовательных практик. Неравномерность, неоднозначность и несовпадение содержания и форм общественного, цивилизационного и культурного развития определили акцентацию внимания на сущности и значении культурно-образовательного пространства. Оно представлено как континуум, объективированный в культурно-образовательных институциях и субъективированный в структуре личности; обозначены проблемные линии повышения его роли в увеличении «объема» культурности в диалогизации. uk
dc.description.abstract EN : The systemic approach to the usage of scientific methods in research, interdisciplinary synthesis and methodological reflexion made possible to determine and ground the principle issues on philosophical conceptualization of dialogueness and dialogue. These ideas can be taken as theoretical-methodological rules of learning and organization of dialogical cultural-educational practices. The methodologem which demands considering the dialogue in philosophical context as an integral entirety and unity of dialogueness and dialogical interaction with the world was explicated. Its application in scientific search is impossible without philosophical transdisciplinarity which ensures the metaphysical character of real communication comprehension. Inequality, ambiguousness and nonoccurrence of social, civil and cultural development by the content and form made us focus on the essence and significance of culturaleducational area. It is presented as continuum which is objectified in cultural-educational institutions and subjectified in the structure of personality; the problematic lines of its role rise in civility “volume” in dialogueness were outlined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.publisher ЗДІА uk
dc.subject дефініція uk
dc.subject діалог uk
dc.subject діалогічність uk
dc.subject компетентність діалогічна uk
dc.subject культурно-освітній простір uk
dc.subject партисипація діалогічна uk
dc.subject толерантність uk
dc.subject трансдисциплінарність uk
dc.subject дефиниция uk
dc.subject диалог uk
dc.subject диалогичность uk
dc.subject компетентность диалогическая uk
dc.subject культурно-образовательное пространство uk
dc.subject партисипация диалогическая uk
dc.subject толерантность uk
dc.subject трансдисциплинарность uk
dc.subject definition uk
dc.subject dialogue uk
dc.subject dialogueness uk
dc.subject dialogical competence uk
dc.subject cultural-educational area uk
dc.subject dialogical participation uk
dc.subject tolerance uk
dc.subject transdisciplinarity uk
dc.title Діалог і діалогічність в культурно-освітньому просторі: філософські засади uk
dc.title.alternative Диалог и диалогичность в культурно-образовательном пространстве: философские основания uk
dc.title.alternative Dialogue and dialogueness in cultural-educational area: philosophical foundations uk
dc.type Стаття uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics