Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Орел, Ганна Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T07:06:25Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T07:06:25Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6032 | |
dc.description | Орел Г. І. Підготовка вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 113 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 113 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Предмет дослідження: педагогічна технологія підготовки вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в курсовий та міжкурсовий періоди. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити педагогічну технологію підготовки вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво». Теоретичне значення дослідження полягає в науковому обґрунтуванні педагогічної технології підготовки вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в курсовий та міжкурсовий періоди. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні, апробації та впровадженні в освітній процес закладів післядипломної педагогічної освіти спецкурсу «Технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво»». | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 113 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: the process of training primary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education. Subject of research: pedagogical technology of preparation of primary school teachers for teaching the integrated course "Art" in the course and intercourse periods. The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical technology of training primary school teachers to teach an integrated course "Art". The theoretical significance of the study lies in the scientific substantiation of the pedagogical technology of training primary school teachers to teach an integrated course "Art" in the course and intercourse periods. The practical significance of the obtained results lies in the development, testing and implementation in the educational process of postgraduate pedagogical education institutions of the special course "Technologies of teaching the integrated course "Art". | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | підготовка | uk |
dc.subject | вчителі початкових класів | uk |
dc.subject | інтегрований курс "мистецтво" | uk |
dc.subject | integrated course «Arts» | uk |
dc.subject | training | uk |
dc.subject | primary school teachers | uk |
dc.title | Підготовка вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |