Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу "Мистецтво"

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Орел, Ганна Іванівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T07:06:25Z
dc.date.available 2022-01-13T07:06:25Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6032
dc.description Орел Г. І. Підготовка вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 113 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 113 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки вчителів початкових класів у системі післядипломної педагогічної освіти. Предмет дослідження: педагогічна технологія підготовки вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в курсовий та міжкурсовий періоди. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити педагогічну технологію підготовки вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво». Теоретичне значення дослідження полягає в науковому обґрунтуванні педагогічної технології підготовки вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу «Мистецтво» в курсовий та міжкурсовий періоди. Практичне значення одержаних результатів полягає в розробленні, апробації та впровадженні в освітній процес закладів післядипломної педагогічної освіти спецкурсу «Технології викладання інтегрованого курсу «Мистецтво»». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 113 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: the process of training primary school teachers in the system of postgraduate pedagogical education. Subject of research: pedagogical technology of preparation of primary school teachers for teaching the integrated course "Art" in the course and intercourse periods. The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical technology of training primary school teachers to teach an integrated course "Art". The theoretical significance of the study lies in the scientific substantiation of the pedagogical technology of training primary school teachers to teach an integrated course "Art" in the course and intercourse periods. The practical significance of the obtained results lies in the development, testing and implementation in the educational process of postgraduate pedagogical education institutions of the special course "Technologies of teaching the integrated course "Art". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject підготовка uk
dc.subject вчителі початкових класів uk
dc.subject інтегрований курс "мистецтво" uk
dc.subject integrated course «Arts» uk
dc.subject training uk
dc.subject primary school teachers uk
dc.title Підготовка вчителів початкових класів до викладання інтегрованого курсу "Мистецтво" uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу