dc.contributor.author |
Суслопарова, Валерія Олексіївна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T07:27:08Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T07:27:08Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035 |
|
dc.description |
Суслопарова В. О. Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 81 джерело. Об’єкт дослідження: освітній процес адаптаційно-ігрового циклу навчання в початковій школі. Предмет дослідження: педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Теоретичне значення: уточнено категоріальний апарат дослідження; визначено специфіку організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. Практичне значення: запропоновано методичні рекомендації щодо організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 81 sources. Object of research: the educational process of the adaptive-game cycle of learning in primary school. Subject of research: pedagogical conditions of organization of cognitive activity of junior schoolchildren in the adaptive-game period of study in primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the organization of cognitive activity of primary school students in the adaptive-game period of study in primary school. Theoretical significance: the categorical apparatus of research is specified; the specifics of the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are determined. Practical significance: methodical recommendations on the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are offered. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
адаптація |
uk |
dc.subject |
адаптаційно-ігровий період |
uk |
dc.subject |
ігрові методи навчання |
uk |
dc.subject |
молодші школярі |
uk |
dc.subject |
adaptation |
uk |
dc.subject |
adaptation and game period |
uk |
dc.subject |
game teaching methods |
uk |
dc.subject |
junior high school students |
uk |
dc.title |
Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |