Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Суслопарова, Валерія Олексіївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T07:27:08Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T07:27:08Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035 | |
dc.description | Суслопарова В. О. Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 81 джерело. Об’єкт дослідження: освітній процес адаптаційно-ігрового циклу навчання в початковій школі. Предмет дослідження: педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Теоретичне значення: уточнено категоріальний апарат дослідження; визначено специфіку організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. Практичне значення: запропоновано методичні рекомендації щодо організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 81 sources. Object of research: the educational process of the adaptive-game cycle of learning in primary school. Subject of research: pedagogical conditions of organization of cognitive activity of junior schoolchildren in the adaptive-game period of study in primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the organization of cognitive activity of primary school students in the adaptive-game period of study in primary school. Theoretical significance: the categorical apparatus of research is specified; the specifics of the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are determined. Practical significance: methodical recommendations on the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are offered. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | адаптація | uk |
dc.subject | адаптаційно-ігровий період | uk |
dc.subject | ігрові методи навчання | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | adaptation | uk |
dc.subject | adaptation and game period | uk |
dc.subject | game teaching methods | uk |
dc.subject | junior high school students | uk |
dc.title | Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |