Інституційний репозитарій ЗНУ

Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Суслопарова, Валерія Олексіївна
dc.date.accessioned 2022-01-13T07:27:08Z
dc.date.available 2022-01-13T07:27:08Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6035
dc.description Суслопарова В. О. Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. О. Желтова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 81 джерело. Об’єкт дослідження: освітній процес адаптаційно-ігрового циклу навчання в початковій школі. Предмет дослідження: педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови організації пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі. Теоретичне значення: уточнено категоріальний апарат дослідження; визначено специфіку організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. Практичне значення: запропоновано методичні рекомендації щодо організації адаптаційно-ігрового періоду в новій українській школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 81 sources. Object of research: the educational process of the adaptive-game cycle of learning in primary school. Subject of research: pedagogical conditions of organization of cognitive activity of junior schoolchildren in the adaptive-game period of study in primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the organization of cognitive activity of primary school students in the adaptive-game period of study in primary school. Theoretical significance: the categorical apparatus of research is specified; the specifics of the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are determined. Practical significance: methodical recommendations on the organization of the adaptation-play period in the new Ukrainian school are offered. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject адаптація uk
dc.subject адаптаційно-ігровий період uk
dc.subject ігрові методи навчання uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject adaptation uk
dc.subject adaptation and game period uk
dc.subject game teaching methods uk
dc.subject junior high school students uk
dc.title Організація пізнавальної діяльності молодших школярів у адаптаційно-ігровий період навчання в початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу