Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Тур, Вікторія Олегівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T07:33:28Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T07:33:28Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037 | |
dc.description | Тур В. О. Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу формування готовності молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими освітніми потребами. Практичне значення роботи полягає у розробці педагогічної програми з підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of preparing younger students to interact with peers with special educational needs. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of junior schoolchildren for interaction with peers with special educational needs. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for preparing younger students to interact with peers with special educational needs. The theoretical significance of the work lies in a comprehensive approach to the process of forming the readiness of younger students to interact with peers with special educational needs. The practical significance of the work is to develop a pedagogical program to prepare younger students to interact with peers with special needs. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | взаємодія | uk |
dc.subject | інклюзія | uk |
dc.subject | початкова школа | uk |
dc.subject | інклюзивна школа | uk |
dc.subject | interaction | uk |
dc.subject | inclusion | uk |
dc.subject | primary school | uk |
dc.subject | inclusive class | uk |
dc.title | Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |