Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Тур, Вікторія Олегівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T07:33:28Z
dc.date.available 2022-01-13T07:33:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6037
dc.description Тур В. О. Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. Г. Соловйова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 84 джерела. Об’єкт дослідження: процес підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками із особливими освітніми потребами. Теоретичне значення роботи полягає у комплексному підході до процесу формування готовності молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими освітніми потребами. Практичне значення роботи полягає у розробці педагогічної програми з підготовки молодших школярів до взаємодії з однолітками з особливими потребами. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 84 sources. Object of research: the process of preparing younger students to interact with peers with special educational needs. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of junior schoolchildren for interaction with peers with special educational needs. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for preparing younger students to interact with peers with special educational needs. The theoretical significance of the work lies in a comprehensive approach to the process of forming the readiness of younger students to interact with peers with special educational needs. The practical significance of the work is to develop a pedagogical program to prepare younger students to interact with peers with special needs. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject взаємодія uk
dc.subject інклюзія uk
dc.subject початкова школа uk
dc.subject інклюзивна школа uk
dc.subject interaction uk
dc.subject inclusion uk
dc.subject primary school uk
dc.subject inclusive class uk
dc.title Педагогічні умови формування готовності молодших школярів до інклюзивного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу