Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Юртаєва, Катерина Миколаївна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T08:29:39Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T08:29:39Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6044 | |
dc.description | Юртаєва К. М. Творчий розвиток молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 73 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 73 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 96 джерел. Об’єкт дослідження: процес творчого розвитку молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Предмет дослідження: модель творчого розвитку молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка моделі творчого розвитку молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. У роботі науково обґрунтувано модель творчого розвитку молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва; розроблено критерії та показники, виявлено рівні сформованості творчого розвитку молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва; теоретично обґрунтовано та експериментально перевірено модель творчого розвитку молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 73 pages of printed text. The list of links includes 96 sources. Object of research: the process of creative development of primary school students by means of decorative and applied arts. Subject of research: model of creative development of junior schoolchildren by means of decorative and applied arts. The purpose of the research: theoretical substantiation, development and experimental verification of the model of creative development of junior schoolchildren by means of decorative and applied arts. The model of creative development of junior schoolchildren by means of decorative and applied arts is scientifically substantiated in the work; criteria and indicators have been developed, the levels of formation of creative development of junior schoolchildren by means of decorative and applied arts have been revealed; the model of creative development of junior schoolchildren by means of decorative and applied arts is theoretically substantiated and experimentally checked. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | творчий розвиток | uk |
dc.subject | молодші школярі | uk |
dc.subject | декоративно-ужиткове мистецтво | uk |
dc.subject | модель творчого розвитку | uk |
dc.subject | creative development | uk |
dc.subject | junior schoolchildren | uk |
dc.subject | decorative-applied arts | uk |
dc.subject | the model of creative development | uk |
dc.title | Творчий розвиток молодших школярів засобами декоративно-ужиткового мистецтва | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |