Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних методів навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сумчинська, Ольга Юріївна
dc.date.accessioned 2022-01-13T08:32:41Z
dc.date.available 2022-01-13T08:32:41Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6045
dc.description Сумчинська О. Ю. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних методів навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови підготовки вчителів початкових класів до використання інтерактивних методів навчання. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до використання інтерактивних методів навчання. Теоретичне значення: уточнено термінологічний апарат проблеми професійної підготовки майбутніх учителів початкових класів, подальшого розвитку набули засоби професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Практичне значення: визначено педагогічні умови підготовки вчителів початкових класів до використання інетрактивних методів навчання. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. Object of research: professional training of future primary school teachers. Subject of research: pedagogical conditions of preparation of primary school teachers for the use of interactive teaching methods. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of training future teachers to use interactive teaching methods. Theoretical significance: the terminological apparatus of the problem of professional training of future primary school teachers has been clarified, the means of professional training of future primary school teachers have been further developed. Practical significance: pedagogical conditions of preparation of primary school teachers for the use of non-attractive teaching methods are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтерактивне навчання uk
dc.subject інтерактивні методи uk
dc.subject професійні підготовка uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject interactive learning uk
dc.subject interactive methods uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів до використання інтерактивних методів навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу