Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах дистанційного навчання

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черкас, Майя Шалвівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T08:43:06Z
dc.date.available 2022-01-13T08:43:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6049
dc.description Черкас М. Ш. Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах дистанційного навчання : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 94 джерела. Об’єкт дослідження: розвиток компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкових класів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкової школи у процесі їх професійної підготовки. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови формування компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкової школи. У кваліфікаційній роботі обґрунтовано та експериментально доведено можливість розвитку компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкових класів у відповідності до їх професійної підготовки; виділено педагогічні умови розвитку компонентів ІКТ-компетентності майбутніх вчителів початкових класів; розроблено і впроваджено в освітній процес спецкурс щодо розвитку компонентів ІКТ-компетентності студентів спеціальності «Початкова освіта». uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 94 sources. Object of research: development of components of ICT competence of future primary school teachers. Subject of research: pedagogical conditions for the development of components of ICT competence of future primary school teachers in the process of their professional training. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of components of ICT competence of future primary school teachers. The possibility of developing the components of ICT competence of future primary school teachers in accordance with their professional training is substantiated and experimentally proved in the qualification work; pedagogical conditions of development of components of ICT competence of future primary school teachers are allocated; developed and implemented in the educational process a special course on the development of components of ICT competence of students majoring in "Primary Education". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дистанційне навчання uk
dc.subject інформаційно-комунікаційні технології uk
dc.subject інформаційно-комунікаційна компетентність uk
dc.subject інструменти дистанційного навчання uk
dc.subject distance learning uk
dc.subject information and communication technologies uk
dc.subject information and communication competence uk
dc.subject tools of distance learning uk
dc.title Підготовка майбутніх учителів початкових класів до професійної діяльності в умовах дистанційного навчання uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу