Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Зуб, Лариса Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T08:47:47Z
dc.date.available 2022-01-13T08:47:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6050
dc.description Зуб Л. В. Формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 85 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 107 джерел. Об’єкт дослідження: процес формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності. Предмет дослідження: проєкт «Казковий світ мистецтва» із формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка проєкту «Казковий світ мистецтва» із формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку. У роботі науково обґрунтувано проєкт із формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку; апробовано та впроваджено в освітній процес закладу дошкільної освіти проєкту «Казковий світ мистецтва» з формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 60 sources. Object of research: the process of development of the emotional and volitional sphere of preschool children. Subject of research: development of emotional and volitional sphere of preschool children by means of fairy tale therapy. The purpose of the study: to determine, theoretically substantiate the features of the emotional and volitional sphere of preschool children and experimentally test the possibilities of its development by means of fairy tale therapy. The qualifying work describes a fairy tale as a means of developing the emotional sphere of preschool children; the state of formation of the emotional and volitional sphere of older preschool children is determined; the program of development of emotional and volitional sphere of children of senior preschool age is substantiated and the quantitative and qualitative analysis of experimental research work is carried out. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject формування uk
dc.subject мистецько-творча компетентність uk
dc.subject проект uk
dc.subject художня діяльність uk
dc.subject formation uk
dc.subject artistic and creative competence uk
dc.subject project uk
dc.subject artistic activity uk
dc.title Формування мистецько-творчої компетентності дітей старшого дошкільного віку засобами проєктної діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу