Інституційний репозитарій ЗНУ

Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Перепелкіна, Світлана Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T08:52:22Z
dc.date.available 2022-01-13T08:52:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6052
dc.description Перепелкіна С. В. Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. М. Байєр. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 80 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 93 джерела. Об’єкт дослідження: процес патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: педагогічна система з патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування, розроблення та експериментальна перевірка педагогічної системи з патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій. Теоретичне значення роботи полягає в науковому обґрунтуванні проблеми патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій. Практичне значення полягає в розробленні, апробації та впровадженні в освітній процес закладу дошкільної освіти педагогічної системи з патріотичного виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 80 pages of printed text. The list of links includes 93 sources. Object of research: the process of patriotic upbringing of older preschool children. Subject of research: pedagogical system of patriotic upbringing of older preschool children by means of folk traditions. The purpose of the study: theoretical justification, development and experimental verification of the pedagogical system of patriotic education of older preschool children by means of folk traditions. The theoretical significance of the work lies in the scientific substantiation of the problem of patriotic upbringing of older preschool children by means of folk traditions. The practical significance lies in the development, testing and implementation in the educational process of the preschool educational institution of the pedagogical system for patriotic upbringing of older preschool children by means of folk traditions. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject патріотичне виховання uk
dc.subject діти старшого дошкільного віку uk
dc.subject народні традиції uk
dc.subject педагогічна система uk
dc.subject patriotic upbringing uk
dc.subject older preschool children uk
dc.subject folk traditions uk
dc.subject pedagogical system uk
dc.title Патріотичне виховання дітей старшого дошкільного віку засобами народних традицій uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу