dc.contributor.author |
Гаврикова, Олена Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-13T09:49:27Z |
|
dc.date.available |
2022-01-13T09:49:27Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6056 |
|
dc.description |
Гаврикова О. Л. Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 102 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: фонетико-фонематичне мовлення дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: методика фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та перевірити ефективність методики фонетико-фонематичних процесів (далі ФФП) у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. У кваліфікаційній роботі визначено особливості фонетико-фонематичного мовлення дітей дошкільного віку; охарактеризовано дидактичну гру як засіб формування ФФП у дітей дошкільного віку; розроблено, обґрунтовано та перевірено ефективність методики фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор; проведено кількісний та якісний аналіз ефективності методики фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 102 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: phonetic-phonemic speech of preschool children. Subject of research: methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games. The purpose of the study: to theoretically substantiate and test the effectiveness of the method of phonetic-phonemic processes (hereinafter FFP) in preschool children by means of didactic games. The qualification work identifies the features of phonetic and phonemic speech of preschool children; didactic play as a means of forming FFP in preschool children is characterized; developed, substantiated and tested the effectiveness of methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games; Quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
дидактична гра |
uk |
dc.subject |
фонематичний аналіз |
uk |
dc.subject |
фонематичний синтез |
uk |
dc.subject |
фонематичне сприйняття |
uk |
dc.subject |
didactic game |
uk |
dc.subject |
phonemic analysis |
uk |
dc.subject |
phonemic perception |
uk |
dc.subject |
phonetic-phonemic processes |
uk |
dc.title |
Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |