Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гаврикова, Олена Леонідівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T09:49:27Z
dc.date.available 2022-01-13T09:49:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6056
dc.description Гаврикова О. Л. Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 102 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: фонетико-фонематичне мовлення дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: методика фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та перевірити ефективність методики фонетико-фонематичних процесів (далі ФФП) у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. У кваліфікаційній роботі визначено особливості фонетико-фонематичного мовлення дітей дошкільного віку; охарактеризовано дидактичну гру як засіб формування ФФП у дітей дошкільного віку; розроблено, обґрунтовано та перевірено ефективність методики фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор; проведено кількісний та якісний аналіз ефективності методики фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 102 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: phonetic-phonemic speech of preschool children. Subject of research: methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games. The purpose of the study: to theoretically substantiate and test the effectiveness of the method of phonetic-phonemic processes (hereinafter FFP) in preschool children by means of didactic games. The qualification work identifies the features of phonetic and phonemic speech of preschool children; didactic play as a means of forming FFP in preschool children is characterized; developed, substantiated and tested the effectiveness of methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games; Quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дидактична гра uk
dc.subject фонематичний аналіз uk
dc.subject фонематичний синтез uk
dc.subject фонематичне сприйняття uk
dc.subject didactic game uk
dc.subject phonemic analysis uk
dc.subject phonemic perception uk
dc.subject phonetic-phonemic processes uk
dc.title Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу