Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Гаврикова, Олена Леонідівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-13T09:49:27Z | |
dc.date.available | 2022-01-13T09:49:27Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6056 | |
dc.description | Гаврикова О. Л. Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 102 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Робота викладена на 102 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 64 джерела. Об’єкт дослідження: фонетико-фонематичне мовлення дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: методика фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та перевірити ефективність методики фонетико-фонематичних процесів (далі ФФП) у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. У кваліфікаційній роботі визначено особливості фонетико-фонематичного мовлення дітей дошкільного віку; охарактеризовано дидактичну гру як засіб формування ФФП у дітей дошкільного віку; розроблено, обґрунтовано та перевірено ефективність методики фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор; проведено кількісний та якісний аналіз ефективності методики фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор. | uk |
dc.description.abstract | EN : The work is presented on 102 pages of printed text. The list of links includes 64 sources. Object of research: phonetic-phonemic speech of preschool children. Subject of research: methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games. The purpose of the study: to theoretically substantiate and test the effectiveness of the method of phonetic-phonemic processes (hereinafter FFP) in preschool children by means of didactic games. The qualification work identifies the features of phonetic and phonemic speech of preschool children; didactic play as a means of forming FFP in preschool children is characterized; developed, substantiated and tested the effectiveness of methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games; Quantitative and qualitative analysis of the effectiveness of methods of phonetic and phonemic processes in preschool children by means of didactic games. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | дидактична гра | uk |
dc.subject | фонематичний аналіз | uk |
dc.subject | фонематичний синтез | uk |
dc.subject | фонематичне сприйняття | uk |
dc.subject | didactic game | uk |
dc.subject | phonemic analysis | uk |
dc.subject | phonemic perception | uk |
dc.subject | phonetic-phonemic processes | uk |
dc.title | Формування фонетико-фонематичних процесів у дітей дошкільного віку засобами дидактичних ігор | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |