Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у процесі театральної діяльності

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ковшакова, Тетяна Вікторівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T10:42:46Z
dc.date.available 2022-01-13T10:42:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6062
dc.description Ковшакова Т. В. Методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у процесі театральної діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 85 джерел. Об’єкт дослідження: процес розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку. Предмет дослідження: методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі театральної діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі театральної діяльності. У кваліфікаційній роботі з’ясовано сутність та показники розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку; визначено стан сформованості зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку; розроблено, науково обґрунтовано й експериментально перевірено методику розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку в процесі театральної діяльності. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages of printed text. The list of links includes 85 sources. Object of research: the process of developing coherent speech in older preschool children. Subject of research: methods of developing coherent speech of older preschool children in the process of theatrical activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of methods of developing coherent speech of older preschool children in the process of theatrical activities. The essence and indicators of the development of coherent speech of older preschool children are clarified in the qualification work; the state of formation of coherent speech of children of senior preschool age is determined; developed, scientifically substantiated and experimentally tested methods for the development of coherent speech of older preschool children in the process of theatrical activities. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject розвиток зв’язного мовлення uk
dc.subject діалогічне мовлення uk
dc.subject старший дошкільний вік uk
dc.subject театральна діяльність uk
dc.subject coherent speech uk
dc.subject dialogic speech uk
dc.subject senior preschool age uk
dc.subject theatrical activity uk
dc.title Методика розвитку зв’язного мовлення дітей старшого дошкільного віку у процесі театральної діяльності uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу