Інституційний репозитарій ЗНУ

Профайлінг контрагентів у динаміці організаційного конфлікту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванов, Олександр Якович
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:03:43Z
dc.date.available 2022-01-13T11:03:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6065
dc.description Іванов О. Я. Профайлінг контрагентів у динаміці організаційного конфлікту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник М. А. Лепський. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 84 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета наукового дослідження: визначення напрямів вдосконалення застосування методики профайлінгу контрагентів як соціальної технології у вирішенні організаційного конфлікту.. Об’єкт наукового дослідження: динаміка організаційного конфлікту. Предмет наукового дослідження: профайлінг контрагентів в організаційному конфлікті як соціальна технологія. Методи наукового дослідження: визначення напрямів вдосконалення застосування методики профайлінгу контрагентів як соціальної технології у вирішенні організаційного конфлікту. Гіпотеза дослідження: Динаміка організаційного конфлікту потребує відповідності до характерологічних особливостей конфліктантів діагностики, стратегії та тактики дій з вирішення конфлікту, як технології профайлінгу. Висновки: 1. Профайлінг контрагентів – збір даних про контрагентів конфлікту та створення їх профілю особистості й подальшого вирішення конфліктної ситуації використовуючи особистісні якості індивіді. 2. Стратегія та тактика ведення переговорів під час організаційного конфлікту повинна будуватися виходячи з домінуючих радикалів контрагентів. 3. Конфлікт треба вирішувати на ранніх його стадіях розвитку. Дійти до його вирішення буде набагато легше. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of research: to identify areas for improvement in the application of counterparty profiling as a social technology in resolving organizational conflict. Object of scientific research: dynamics of organizational conflict. Subject of research: profiling of counterparties in organizational conflict as a social technology. Research methods: determination of directions of improvement of application of methods of profiling of contractors as social technology in the decision of organizational conflict. Research hypothesis: The dynamics of organizational conflict requires compliance with the characteristics of the conflict diagnostics, strategies and tactics of action to resolve the conflict as a profiling technology. Conclusions: 1. Counterparty profiling - collecting data on the parties to the conflict and creating their personality profile and further resolving the conflict situation using the personal qualities of the individual. 2. The strategy and tactics of negotiation during organizational conflict should be based on the dominant radicals of the counterparties. 3. Conflict must be resolved in its early stages. It will be much easier to reach a solution. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject профайлінг uk
dc.subject організаційний конфлікт uk
dc.subject контрагенти конфлікту uk
dc.subject profiling uk
dc.subject organizational conflict uk
dc.subject counterparties of the conflict uk
dc.title Профайлінг контрагентів у динаміці організаційного конфлікту uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу