Інституційний репозитарій ЗНУ

Інтегровані заняття як ефективна форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільників

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Моторна, Ірина Миколаївна
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:06:27Z
dc.date.available 2022-01-13T11:06:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6066
dc.description Моторна І. М. Інтегровані заняття як ефективна форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільників : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. М. Байєр. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 77 джерел. Об’єктом дослідження кваліфікаційної роботи є інтегроване заняття. Предмет дослідження: інтегровані заняття як форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільників. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, та експериментально перевірити вплив інтегрованого підходу на розвиток пізнавальної діяльності дошкільників. У роботі обґрунтовано можливість ефективного розвитку пізнавальної діяльності дошкільників за допомогою впровадження інтегрованого підходу в освітню діяльність закладу дошкільної освіти; виокремлено педагогічні умови щодо оптимізації розвитку пізнавальної діяльності дошкільників на інтегрованих заняттях. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 77 sources. The object of study of the qualification work is an integrated lesson. Subject of research: integrated classes as a form of development of cognitive activity of preschoolers. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the impact of an integrated approach on the development of cognitive activity of preschoolers. The paper substantiates the possibility of effective development of cognitive activity of preschoolers through the introduction of an integrated approach to the educational activities of preschool education; pedagogical conditions for optimizing the development of cognitive activity of preschoolers in integrated classes are highlighted. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтеграція uk
dc.subject інтегроване заняття uk
dc.subject пізнавальний розвиток дошкільника uk
dc.subject заклад дошкільної освіти uk
dc.subject integration uk
dc.subject integrated lesson uk
dc.subject cognitive development of preschoolers uk
dc.subject preschool educational institution uk
dc.title Інтегровані заняття як ефективна форма розвитку пізнавальної діяльності дошкільників uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу