Інституційний репозитарій ЗНУ

Психокорекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Слонська, Дарія Ігорівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:14:18Z
dc.date.available 2022-01-13T11:14:18Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6069
dc.description Слонська Д. І. Психокорекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник О. О. Самсонова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 68 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 68 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: мовленнєвий розвиток дітей дошкільного віку. Предмет дослідження: казкотерапія як засіб психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити застосування казкотерапії як ефективного методу психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку. У роботі обґрунтовано та експериментально доведено ефективність застосування казкотерапії як методу психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку; виділено форми та педагогічні умови використання казкотерапії для психокорекції мовленнєвих порушень у дошкільників; впроваджено в освітній процес систему методичного забезпечення психокорекції мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казко терапії. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 68 pages of printed text. The list of links includes 76 sources. Object of research: speech development of preschool children. Subject of research: fairy tale therapy as a means of psychocorrection of speech disorders in preschool children. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the use of fairy tale therapy as an effective method of psychocorrection of speech disorders in preschool children. The paper substantiates and experimentally proves the effectiveness of fairy tale therapy as a method of psychocorrection of speech disorders in preschool children; the forms and pedagogical conditions of using fairy tale therapy for psychocorrection of speech disorders in preschoolers are highlighted; introduced into the educational process a system of methodological support for psychocorrection of speech disorders in preschool children by means of fairy tale therapy. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject психокорекція uk
dc.subject мовленнєві порушення uk
dc.subject казкотерапія uk
dc.subject діти дошкільного віку uk
dc.subject psychocorrection uk
dc.subject speech disorders uk
dc.subject fairy tale therapy uk
dc.subject preschool children uk
dc.title Психокорекція мовленнєвих порушень у дітей дошкільного віку засобами казкотерапії uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу