ZNU Institutional Repository

Використання методики Глена Домана в роботі з дітьми раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти

Show simple item record

dc.contributor.author Циба, Юлія Валеріївна
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:37:17Z
dc.date.available 2022-01-13T11:37:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6073
dc.description Циба Ю. В. Використання методики Глена Домана в роботі з дітьми раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник А. Ф. Курінна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 72 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 72 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 91 джерело. Об’єкт дослідження: процес запам’ятовування математичних знань у дітей раннього віку. Предмет дослідження: методика Глена Домана в роботі з дітьми раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. Мета дослідження: визначити,теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність використання методики навчання Глена Домана у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. У роботі проаналізувано стан проблеми педагогічних умов інтелектуального розвитку сучасних дітей раннього віку у психолого-педагогічній науці; розглянуто методику Глена Домана як ефективний засіб розвитку мозку та інтелекту дитини; продіагностувано сформованість навчальних умінь у дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти; експериментально перевірено ефективність методики Глена Домана для дітей раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 72 pages of printed text. The list of references includes 91 sources. Object of research: the process of memorizing mathematical knowledge in young children. Subject of research: Glen Doman's method in working with young children in preschool education. The purpose of the study: to determine, theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the use of Glenn Doman's teaching methods in young children in preschool education. The state of the problem of pedagogical conditions of intellectual development of modern children of early age in psychological and pedagogical science is analyzed in the work; Glenn Doman's method as an effective means of developing the child's brain and intelligence is considered; the formation of learning skills in young children in the conditions of preschool education was diagnosed; the effectiveness of Glenn Doman's method for young children in the conditions of preschool education was experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject методика Глена Домана uk
dc.subject діти раннього віку uk
dc.subject інтелект uk
dc.subject інтелектуальний розвиток uk
dc.subject Glen Doman’s methodology uk
dc.subject early children uk
dc.subject intelligence uk
dc.subject intellectual development uk
dc.title Використання методики Глена Домана в роботі з дітьми раннього віку в умовах закладу дошкільної освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics