Інституційний репозитарій ЗНУ

Ознайомлення дошкільників з природою у процесі спостереження

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Чуйкова, Ірина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:39:34Z
dc.date.available 2022-01-13T11:39:34Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6074
dc.description Чуйкова І. С. Ознайомлення дошкільників з природою у процесі спостереження : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 012 «Дошкільна освіта» / наук. керівник С. В. Сиваш. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 86 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 86 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 60 джерел. Об’єкт дослідження: процес ознайомлення дошкільників з природою. Предмет дослідження: методика ознайомлення дошкільників з природою у процесі спостереження. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність методики ознайомлення дошкільників з природою у процесі спостереження. У кваліфікаційній роботі визначено особливості ознайомлення дошкільників з природою в умовах ЗДО; проаналізувано специфіку використання методу спостереження у процесі ознайомлення дошкільників з природою; визначено рівні сформованості знань про природу у дітей старшого дошкільного віку; розроблено, обґрунтувано та перевірено ефективність методики спостереження у процесі ознайомлення дошкільників з природою. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 86 pages of printed text. The list of links includes 60 sources. Object of research: the process of acquainting preschoolers with nature. Subject of research: methods of acquainting preschoolers with nature in the process of observation. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of the method of acquainting preschoolers with nature in the process of observation. In the qualification work the peculiarities of acquaintance of preschoolers with nature in the conditions of ZDO are determined; the specifics of using the method of observation in the process of acquainting preschoolers with nature are analyzed; the levels of formation of knowledge about nature in children of senior preschool age are determined; developed, substantiated and tested the effectiveness of observation methods in the process of acquainting preschoolers with nature. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дошкільний вік uk
dc.subject ознайомлення з природою uk
dc.subject методика uk
dc.subject спостереження uk
dc.subject preschool age uk
dc.subject acquaintance with nature uk
dc.subject method uk
dc.subject observation uk
dc.title Ознайомлення дошкільників з природою у процесі спостереження uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу