Інституційний репозитарій ЗНУ

Соціальні технології просування онлайн-освіти в Україні

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шевченко, Павло Сергійович
dc.date.accessioned 2022-01-13T11:55:59Z
dc.date.available 2022-01-13T11:55:59Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6076
dc.description Шевченко П. С. Соціальні технології просування онлайн-освіти в Україні : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник І. О. Павленко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета наукового дослідження: виділення соціальних технологій просування онлайн-освіти в інформаційному просторі України. Об’єкт наукового дослідження: онлайн-освіта в Україні. Предмет наукового дослідження: соціальні технології просування онлайн-освіти в Україні. Методи наукового дослідження: історичний, системний, інституціональний та соціо-технологічний підходи, контент-аналіз. Гіпотеза дослідження: провідними соціальними технологіями просування онлайн-освіти в Україні є технології, пов’язані з підвищенням кваліфікації фахівців зі здобутою раніше освітою та прагнення до самоосвіти. Висновки: 1. Онлайн-освіта – форма дистанційної освіти, яка здійснюється з використанням сучасних інформаційно-комунікативних технологій за принципом синхронної участі т’ютора та учня/-ів («у даному місці у даний час»). 2. Серед популярних платформ, які пропонують онлайн-освіту: LinkedIn Learning, Udemy, Coursera, Skillshare, edX та Open edX, Moodle. Вони надають можливість створення курсів, відео-лекцій та уроків, розробляти та заванажувати матеріали, працювати на платній та безоплатній основі. 3. Щодо ключових рекомендацій та тенденцій, то виділяють наступні: онлайн-освіта рентабельна, доступна, пропонує різноманітність, економить час та ресурси, надає можливість навчатись в експертів світового рівня, підвищую оптимізацію навчання, поширює системи управління навчанням, робить його дешевшим, використовує ігрові технології, створює інтернет-спільноти, надає перевагу практиці над теорією. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of research: the allocation of social technologies to promote online education in the information space of Ukraine. Object of research: online education in Ukraine. Subject of research: social technologies for promoting online education in Ukraine. Research methods: historical, systemic, institutional and socio-technological approaches, content analysis. Research hypothesis: the leading social technologies for promoting online education in Ukraine are technologies related to advanced training of specialists with previously acquired education and the desire for self-education. Conclusions: 1. Online education - a form of distance education, which is carried out using modern information and communication technologies on the principle of synchronous participation of the tutor and the student (s) ("in this place now"). 2. Among the popular platforms that offer online education: LinkedIn Learning, Udemy, Coursera, Skillshare, edX and Open edX, Moodle. They provide the opportunity to create courses, video lectures and lessons, develop and upload materials, work on a paid and free basis. 3. Regarding key recommendations and trends, the following are highlighted: online education is cost-effective, accessible, offers diversity, saves time and resources, provides an opportunity to learn from world-class experts, increases learning optimization, expands learning management systems, makes it cheaper, uses gaming technology, creates online communities, prefers practice over theory. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject освіта uk
dc.subject онлайн-освіта uk
dc.subject соціальні технології uk
dc.subject education uk
dc.subject online education uk
dc.subject social technologies uk
dc.title Соціальні технології просування онлайн-освіти в Україні uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу