ZNU Institutional Repository

Використання музичних треків у рекламі як соціальна технологія впливу на споживачів

Show simple item record

dc.contributor.author Пазиніч, Лія Русланівна
dc.date.accessioned 2022-01-13T13:18:52Z
dc.date.available 2022-01-13T13:18:52Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6080
dc.description Пазиніч Л. Р. Використання музичних треків у рекламі як соціальна технологія впливу на споживачів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 054 "Соціологія" / наук. керівник О. С. Сорокіна. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 76 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета наукового дослідження: проаналізувати специфіку використання музичних треків у рекламі як соціальну технологію впливу на споживачів. Об’єкт наукового дослідження: споживацька поведінка. Предмет наукового дослідження: музичні треки як соціальна технологія впливу. Методи наукового дослідження: історичний, системний та соціокультурний підходи, опитування. Гіпотеза дослідження: українські споживачі чутливі до використання музичних треків у рекламі. Висновки: 1. Музика розглядається як специфічний різновид звукової діяльності людей, яка поєднує здатність виражати думки, емоції і вольові процеси людини в чутній формі і служити засобом спілкування людей і управління їх поводженням. 2. В українських піснях є наявною магічна та містична складова. Етномузичні дослідження виявляють леми, які є рідкими або щезлими з народної пам’яті, та незрозумілими сучасним носіям мови. Їх декодування допомагає більш глибокому розумінню народної музичної творчості та національного спадку. 3. Більшість рекламних інтеграцій та музичних супроводів є часто непомітними для пересічних слухачів, адже спираються на технологїі прихованого впливу та закономірності функціонування психіки, що обумовлює їх ефективність. uk
dc.description.abstract EN : Research purpose is to analyze the specifics of the use of music tracks in advertising as a social technology to influence consumers. Research object is consumer behavior. Research subject is music tracks as a social technology of influence. Research methods are historical, systemic and sociocultural approaches, surveys. Research hypothesis is Ukrainian consumers are sensitive to the use of music tracks in advertising. Conclusions: 1. Music is considered as a specific kind of sound activity of people, which combines the ability to express thoughts, emotions and volitional processes of man in an audible form and serves as a means of communication and control of their behavior. 2. There is a magical and mystical component in Ukrainian songs. Ethnomusical research reveals lemmas that are rare or vanished from popular memory and incomprehensible to modern speakers. Their decoding helps to gain a deeper understanding of folk music and national heritage. 3. Most advertising integrations and musical accompaniments are often invisible to ordinary listeners, because they are based on the technology of hidden influence and patterns of functioning of the psyche, which determines their effectiveness. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject музичний трек uk
dc.subject реклама uk
dc.subject соціальна технологія uk
dc.subject споживач uk
dc.subject music track uk
dc.subject advertising uk
dc.subject social technology uk
dc.subject consumer uk
dc.title Використання музичних треків у рекламі як соціальна технологія впливу на споживачів uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics