Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Роговська, Тетяна Ігорівна | |
dc.date.accessioned | 2022-01-14T10:26:37Z | |
dc.date.available | 2022-01-14T10:26:37Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6102 | |
dc.description | Роговська Т. І. Формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання природничих наук : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. | uk |
dc.description.abstract | UA : Кваліфікаційна робота магістра «Формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання природничих наук»: 82 с., 8 рис., 9 табл., 70 джерел. Об’єктом дослідження є процес навчання природничих наук в закладах середньої освіти. Мета роботи: полягає в теоретичному обґрунтуванні та експериментальній перевірці методики формування предметних компетентностей старшокласників в навчанні природничих наук. Методи дослідження – аналіз науково-методичної літератури, співставлення й узагальнення даних, одержаних у процесі вивчення Державного стандарту базової і повної загальної середньої освіти, методи опитування: бесіди, анкетування, педагогічний експеримент; якісний і кількісний аналіз результатів педагогічного експерименту. Наукова новизна роботи полягає у подальшому розвитку методики формування предметної компетентності учнів на уроках природничих наук. Практичне значення роботи полягає в тому, що вона може бути використана вчителями-предметниками для формування предметних компетентностей у процесі навчання природничих наук. | uk |
dc.description.abstract | EN : Master's Qualification Thesis «Shaping Subject Competencies of Students in Teaching Natural Science Process» contains: 82 pages, 8 pictures, 9 tables, 70 resources. The object of the research is the process of natural subjects in the institutions of secondary еducation. The aim of the work: is in theoretical background and experimental verification of methods formation of research competence of high school students in natural science amid information and educational environment. The methods of researching: the analysis of scientific and methodological literature, collating and summarizing data obtained through studying of State standard for basic and complete general secondary education, the survey methods: conversations, questionnaires, the pedagogical quantitative analysis of the results of the pedagogical experiment. Scientific originality of the work is in further development of the methodology for the formation of research competence. The practical significance of the work lies in the fact that it can be used by subject teachers to form research competence in the process of teaching natural sciences. | uk |
dc.language.iso | uk | uk |
dc.subject | предметні компетентності | uk |
dc.subject | природничі науки | uk |
dc.subject | проєктна діяльність | uk |
dc.subject | інноваційні технології | uk |
dc.subject | освітній процес | uk |
dc.subject | stem-освіта | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | research competence | uk |
dc.subject | project activity | uk |
dc.subject | natural sciences | uk |
dc.subject | innovative technologies | uk |
dc.subject | educational process | uk |
dc.subject | competence | uk |
dc.title | Формування предметних компетентностей учнів у процесі навчання природничих наук | uk |
dc.type | Магістерська робота | uk |