Інституційний репозитарій ЗНУ

Методика використання квест-технології на уроках природничих наук закладів середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Любченко, Олена Володимирівна
dc.date.accessioned 2022-01-14T10:31:29Z
dc.date.available 2022-01-14T10:31:29Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6103
dc.description Любченко О. В. Методика використання квест-технології на уроках природничих наук закладів середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 014 "Середня освіта" / наук. керівник Н. І. Тихонська. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 69 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота магістра «Методика використання квест-технологій на уроках природничих наук закладів середньої освіти»: 69 с., 15 рис., 5 табл., 52 джерела. Об’єкт дослідження ‒ процес навчання природничих наук в закладах середньої освіти. Мета роботи: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити дидактичні можливості методики використання квест-ігор старшокласниками при вивченні природничих наук. Методи дослідження – теоретичні (аналіз психолого-педагогічної та методичної літератури, інтерпретація, узагальнення досвіду педагогічної діяльності); емпіричні: експеримент (констатуючий, формуючий і контрольний етапи), бесіда; методи кількісної та якісної обробки даних педагогічного експерименту. Новизна наукової роботи полягає у подальшому розвитку методики використання квест-технологій для формування компетентності учнів на уроках природничих наук. Практична значущість дослідження полягає в тому, що воно надає можливість у закладах середньої освіти використовувати вчителями-предметниками, для формування дослідницької компетентності учнів, квест-технології у процесі навчання природничих наук. У практику роботи закладах середньої освіти може бути впроваджена квест-технологія і розроблена картотека квест–ігор. uk
dc.description.abstract EN : Master's Qualification Thesis "Methods of using quest technologies in science lessons of secondary schools": 69 pages, 15 pictures, 5 tables, 52 resources. The object of the research is the process of natural subjects in the institutions of secondary education. Purpose: to theoretically substantiate and experimentally test the possibilities of the method of using quest games of high school students in teaching science. The methods of researching - theoretical (analysis of psychological, pedagogical and methodological literature, interpretation, generalization of experience of pedagogical activity); empirical: experiment (ascertaining, forming and control stages), conversation; methods of quantitative and qualitative data processing of the pedagogical experiment. Scientific originality of the work lies in the further development of methods of using quest technologies for the formation of students' competence in science lessons. The practical significance of the study is that it provides an opportunity in secondary education to use subject teachers to form the research competence of students, quest technology in the process of teaching science. Quest technology can be introduced into the practice of secondary schools and a card index of quest games can be developed. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject природничі науки uk
dc.subject квест-технологія uk
dc.subject інноваційні технології uk
dc.subject дослідницька компетентність uk
dc.subject освітній процес uk
dc.subject компетентності uk
dc.subject natural sciences uk
dc.subject quest-technology uk
dc.subject innovative technologies uk
dc.subject research competence uk
dc.subject educational process uk
dc.subject competencies uk
dc.title Методика використання квест-технології на уроках природничих наук закладів середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу