Інституційний репозитарій ЗНУ

Корпоративна культура як засіб створення команди в умовах жорстокої конкуренції

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Баркова, Карина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-14T10:53:53Z
dc.date.available 2022-01-14T10:53:53Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6106
dc.description Баркова К. С. Корпоративна культура як засіб створення команди в умовах жорстокої конкуренції : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 053 «Психологія» / наук. керівник Л. В. Спіцина. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту, містить 3 таблиці, 3 рисунка. Перелік посилань включає 51 джерело. Об’єкт дослідження: команда. Людські ресурси в організації мають важливу роль. Саме правильно сформований колектив, дає величезну перевагу серед конкурентів. Важливою особливістю в управлінні персоналом, як соціальною системою, є пошук компромісу між інтересами компанії і інтересами працівників. Управляти великою кількістю працівників не легка справа, оскільки у кожного співробітника є своя індивідуальна думка, що вже склалися норма поведінки і цінностей. Завдання керівника - об'єднати колектив, створити єдину схему поведінки і загальну для усіх співробітників систему цінностей, на якій буде будується управління певною компанією. Для цього необхідно, у психологічному сенсі, сформувати корпоративну культуру. Наукова новизна полягає в тому, що був проведений комплексний аналіз існуючих точок зору в психологічній літературі щодо проблеми корпоративної культури, а також емпіричний аналіз корпоративної культури, як способу формування команди в умовах конкуренції. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text, contains 3 tables, 3 figures. The list of links includes 51 sources. Object of research: team. Human resources play an important role in the organization. It is a properly formed team that gives a huge advantage over competitors. An important feature of personnel management as a social system is the search for a compromise between the interests of the company and the interests of employees. Managing a large number of employees is not easy, because each employee has his own individual opinion, which has already established the norm of behavior and values. The task of the leader is to unite the team, create a single pattern of behavior and a common system of values for all employees, on which the management of a particular company will be built. This requires, in a psychological sense, to form a corporate culture. The scientific novelty is that a comprehensive analysis of existing views in the psychological literature on the problem of corporate culture, as well as empirical analysis of corporate culture as a way to form a team in a competitive environment. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject особливості корпоративної культури uk
dc.subject створення команди uk
dc.subject організація uk
dc.subject конкуренція uk
dc.subject командоутворення uk
dc.subject features of corporate culture uk
dc.subject creating a team uk
dc.subject organization uk
dc.subject competition uk
dc.subject team building uk
dc.title Корпоративна культура як засіб створення команди в умовах жорстокої конкуренції uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу