UA : Мета дослідження: всебічний аналіз розвитку професійних якостей
державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в системі
підготовки, перепідготовки та підвищення кваліфікації, визначення тенденцій
та пріоритетів її вдосконалення на основі зарубіжного досвіду та в умовах
реформування державного управління в Україні.
Об’єкт дослідження: професійний розвиток державних службовців та
посадових осіб місцевого самоврядування в Україні.
Предмет дослідження: розвиток професійних якостей державних
службовців та посадових осіб місцевого самоврядування в системі підготовки,
перепідготовки та підвищення кваліфікації.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, логічний,
правовий, аналогія, порівняння, екстраполяція, абстрагування, узагальнення.
Гіпотеза: вдосконалення системи підготовки, перепідготовки та
підвищення кваліфікації сприятиме розвитку професійних якостей державних
службовців та посадових осіб місцевого самоврядування, необхідних для
впровадження в Україні європейських стандартів належного врядування.
Висновки: 1. Реформа професійного навчання, як важлива складова
реформи державного управління, має орієнтуватись на потреби публічного
службовця та сприяти впровадженню принципів належного врядування.
2. Набуває актуальності потреба в оновленні та узгодженні норм
законодавства в сфері професійного навчання публічних службовців.
3. Доцільним видається забезпечення безперервності професійного
навчання публічних службовців, як ключової його характеристики, за
прикладом досвіду європейських країн.
EN : Goal of research: an extensive analysis of the development of professional
competencies of civil officers and official bodies of local self-government in the system
of training, retraining and upgrade training, trend and priority determination for its
improvement based on international practices and in the context of reforming public
administration in Ukraine.
Subject of research: professional development of civil officers and official
bodies of local self-government in Ukraine.
Scope of research: development of professional competencies of civil officers
and official bodies of local self-government in the system of training, retraining and
upgrade training.
Methods of research: analysis, synthesis, epagoge, deduction, logical, legal,
analogy, comparison, extrapolation, abstraction, generalization.
Hypothesis: improvement of the system of training, retraining and upgrade
training shall contribute to the development of professional competencies of civil
officers and official bodies of local self-government, necessary for the introduction of
European standards of proper administration in Ukraine.
Conclusions: 1. professional training reform, as an important component of
public administration reform, shall be guided by the needs of the civil officers and
promote the implementation of the principles of proper administration.
2. The need for updating and harmonizing the norms of legislation in
professional training of civil officers is gaining relevance.
3. The continuity of professional training of civil officers as its key
characteristic, following the example of the experience of European countries shall be
considered expedient.