UA : Мета дослідження: полягає у дослідженні перспектив розвитку надання
соціальних послуг органами Пенсійного фонду України.
Об’єкт дослідження: виступає сфера надання послуг в системі
Пенсійного фонду в умовах сучасних викликах.
Предмет дослідження: особливості та механізми розвитку надання
соціальних послуг органами Пенсійного фонду України.
Методи дослідження: порівняльний, описовий, пізнавальний,
відповідності, інформаційний, вторинна обробка даних та контент-аналіз.
Гіпотеза дослідження: обраний шлях розвитку надання послуг органами
Пенсійного фонду за рахунок модернізації та впровадження електронних
послуг, як перспектива покращення та доступність для споживачів цих послуг.
Висновки: 1. Система Пенсійного фонду має на меті вносити зміни для
покращення надання послуг, на доступність та прозорість системи та
наближення інформативності до людей.
2. Сьогодні робота відділів обслуговування громадян працює згідно
Стандартів надання послуг, сервісні центрі відповідають потребам усіх ланок
громадян. Це свідчить про готовність спеціалістів надати послуги для громадян
якомога доступніше, якісно та інформативно.
3. Напрямок який обрав для себе Пенсійний фонд є покращення та якість
надання послуг, активне впровадження технологій електронного урядування,
що здійснюється шляхом автоматизації процесів, надання послуг дистанційно,
в електронному вигляді за допомогою вебпорталу електронних послуг.
EN : The purpose of research is to study the prospects for the development of
providing social services by the Pension Fund of Ukraine.
Object of research: the service sector in the system of the Pension Fund within
the conditions of modern challenges.
Subject of research: features and mechanisms of development of providing
social services by the bodies of the Pension Fund of Ukraine.
Research methods: comparative, descriptive, cognitive, equivalent,
information, secondary data processing and content analysis.
Research hypothesis: the chosen way to develop the provision of services by
the Pension Fund through the modernization and implementation of electronic
services, as a prospect for improvement and accessibility of these services for
consumers.
Conclusions: 1. The Pension Fund system aims to make changes to improve
service delivery, accessibility and transparency of the system and bring information
to the people.
2. Today citizen service departments work according to the Standards of
service provision; service centers meet the needs of all segments of society. This goes
to prove the readiness of specialists to provide services to citizens as accessible, highquality and informative as possible.
3. The Pension Fund chose the following direction: improving the quality of
services, active implementation of e-government technologies, which is carried out
by automating processes, providing services remotely, in electronic form through the
web portal of electronic services.