UA : Мета дослідження: дослідити особливості професійних очікувань
публічного службовця та виявити їхній вплив на процес адаптації у колективі.
Об’єкт дослідження: адаптація публічного службовця у колективі.
Предмет дослідження: професійні очікування публічного службовця як
фактор його адаптації у колективі.
Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно-
функціональний, аналіз статистичних даних, тестування.
Гіпотеза: Адаптація публічного службовця у колективі буде більш
швидкою і ефективною при врахуванні такого її фактору як професійні
очікування у цілеспрямованій кадровій політиці, зокрема на етапах добору
кадрів і їхнього становлення у колективі.
Висновки: 1. Входження вперше прийнятого на державну службу
співробітника потребує великих зусиль для його адаптації на новому місці
роботи.
2. Грамотно організована система адаптації публічних службовців значно
збільшує ефективність їхньої діяльності, піднімає авторитет органів державної
влади і місцевого самоврядування серед населення.
3. З метою прискорення процесу адаптації пропонується створити чіткі
регламенти, систему правил і заходів для вирішення центральних питань
управління людськими ресурсами на всіх етапах реалізації державної кадрової
політики: при підборі, відборі, адаптації, навчанні тощо.
EN : Research purpose is to investigate the features of professional expectations of
public servants and identify their impact on the process of adaptation in the team.
Research object is adaptation of a public servant in a team.
Research subject is professional expectations of a public servant as a factor of
his adaptation in the team.
Research methods are analysis, synthesis, induction, deduction, structural and
functional, statistical data analysis, testing.
Research hypothesis is that adaptation of a public servant in the team will be
faster and more effective if to take into account such a factor as professional
expectations in the purposeful personnel policy, in particular at the stages of
personnel selection and their formation in the team.
Conclusions: 1. Entering a civil servant for the first time requires a lot of effort
to adapt to a new job.
2. A well-organized system of adaptation of public servants significantly
increases the efficiency of their activities, raises the prestige of public authorities and
local governments among the population.
3. In order to accelerate the process of adaptation, it is proposed to create clear
regulations, rules and measures to address central issues of human resources
management at all stages of implementation of public personnel policy: collection,
selection, adaptation, training, etc.