Інституційний репозитарій ЗНУ

Дизайн міжособистісних відносин у колективі органу державної влади

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Шостак, Юлія Петрівна
dc.date.accessioned 2022-01-21T06:02:23Z
dc.date.available 2022-01-21T06:02:23Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6209
dc.description Шостак Ю. П. Дизайн міжособистісних відносин у колективі органу державної влади : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 281 "Публічне управління та адміністрування" / наук. керівник О. П. Масюк. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 89 с. uk
dc.description.abstract UA : Мета дослідження: здійснити аналіз формування міжособистісних відносин в колективі державного органу влади. Об’єкт дослідження: міжособистісні відносини в колективі державного органу влади. Предмет дослідження: дизайн міжособистісних відносин в колективі державного органу влади. Методи дослідження: аналіз, синтез, індукція, дедукція, структурно- функціональний, аналіз статистичних даних, опитування. Гіпотеза: для оптимізації роботи колективу слід розвивати не тільки формальні трудові відношення, але й важливим є розвиток неформальних міжособистісних. Також є припущення, що: корпоративні заходи, що сприяють формуванню міжособистісних відношень, оптимізують роботу колективу державного органу влади. Висновки: 1. Державні службовці, як учасники взаємодії в колективі повинні розуміти, що вони несуть однакову відповідальність за формування та підтримку різних міжособистісних стосунків у своїй професійній діяльності, в тому числі у проблемних ситуаціях. 2. Правильне застосування поведінкового підходу в управлінні персоналом підвищить ефективність міжособистісних відносин державних службовців, а також стабільний розвиток державного управління загалом. 3. Компанії, які впроваджують програми «well-being», характеризуються інноваційним способом роботи та високим рівнем ділової етики і як наслідок мають позитивний дизайн міжособистісних відносин в колективі. uk
dc.description.abstract EN : The purpose of research: to conduct the analysis of interpersonal relations formation in the working group of state government body. Object of research: interpersonal relations in the working group of state government body. Subject of research: interpersonal relations design in the working group of state government body. Research methods: analysis, synthesis, induction, deduction, structural and functional, statistical data analysis, survey. Hypothesis: to optimise team work it is important to develop not only formal workplace relations, but also non-formal interpersonal relations. There is an assumption that corporate events aiming at interpersonal relations formation optimise the team work of state government body. Conclusions: 1. Civil servants as members of team interactions have to understand that they are equally responsible for formation and development of various interpersonal relations in their professional activities including problematic situations. 2. Proper use of behavioural approach in personnel management will improve interpersonal relations efficiency of civil servants, as well as the efficiency of stable state administration management altogether. 3. Companies that implement well-being programmes are characterised by innovative working methods and high level of business ethics, and as a result have positive interpersonal relations design in working group. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject дизайн відносин uk
dc.subject міжособистісні відносини uk
dc.subject трудовий колектив uk
dc.subject державний орган влади uk
dc.subject relationship design uk
dc.subject interpersonal relations uk
dc.subject working group uk
dc.subject state government body uk
dc.title Дизайн міжособистісних відносин у колективі органу державної влади uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу