Інституційний репозитарій ЗНУ

Інтернет-медіа як спосіб промоції видавничого продукту

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ужва, Сергій Олександрович
dc.date.accessioned 2022-01-23T16:29:06Z
dc.date.available 2022-01-23T16:29:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6222
dc.description Ужва С. О. Інтернет-медіа як спосіб промоції видавничого продукту : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 061 "Журналістика" / наук. керівник І. Ф. Горбенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Магістерська робота «Інтернет-медіа як спосіб промоції видавничого продукту» – основний текст – 70 сторінок. Для виконання дипломної роботи опрацьовано 73 джерела. Об’єктом дослідження є інтернет-медіа Facebook, Іnstagram за 2018-2021 роки. Предметом дослідження є особливості промоції видавничої продукції в сучасних інтернет-медіа. Мета роботи – виявити ефективність інтернет-медіа у промоції видавничого продукту. Для досягнення поставленної мети потрібно виконати такі завдання: 1) з’ясувати роль інтернету у просуванні видавничої продукції; 2) виявити теоретичні засади промоції в інтернет-медіа; 3) охарактеризувати інструменти промоції в мережі інтернет; 4) визначити методи промоції сучасних інтернет-медіа; 5) дослідити способи промоції видавничого продукту на платформах Facebook, Іnstagram. Методи дослідження: синтезу, теоретичного аналізу, індукції, дедукції, порівняння та спостереження, контент-аналіз. Методологічна і теоретична основа дослідження. Дослідженнями промоцій видавничого продуткту та його розвитком у сучасному медіапросторі займається низка фахівців, зокрема означеній темі привячені розвідки Я. Влодарчика, М. Каменської, Г. Ключковської, Д. Олефір В. Теремка, М. Тимошика, Д. Фіалко та інших. У 2018 році було проведено дослідження В. Криловою, у якому розглядалася діяльність найбільших видавництв у соціальних мережах. За результатами дослідження було зроблено висновки, що інтерес найбільших видавництв до соціальних мереж зовсім невеликий – лише 35% із них з різним ступенем активності користуються програмами Instagram та Facebook [23, с. 130-140].. У цих роботах були представлені не лише існуючі групи книжкових видавництв у соціальних мережах, але також зібрана статистика щодо кількості представлених в інтернеті книжкових видавництв як на власних сайтах, так і в соціальних мережах. Наукова новизна одержаних результатів полягає в тому, що кваліфікаційна робота доводить ефективність промоції видавничого продукту в інтернет-медіа Instagram, Facebook. Сфера застосування. Результати дослідження можуть бути використані під час написання рефератів, курсових, дипломних робіт студентів із освітніх программ «Редакторсько-видавнича діяльність і медіа моделювання», «Медіакомунікації», «Журналістика»; під час підготовки до практичних занять із дисциплін «Маркетингові стратегії видавничої діяльності», «Персональний іміджмейкінг», «Веб-сайт як інтернет-ЗМІ», «Теорія та історія соціальних комунікацій», «Стратегічний менеджмент комунікацій», «Інформаційна політика та безпека»;у практичній діяльності працівників пресслужб, пресагенцій, інтернет-структур, політологів. uk
dc.description.abstract EN : With the advent of the Internet, the work of public relations professionals in book publishers has changed greatly. The reason for this was the active convergence of media and Internet resources. The emergence of social networks and blogs has become no less important for the work of specialists in publishing houses. Many people go online solely to access a social network. And this is the only opportunity to communicate with this audience. Feedback between the book publisher and the reader can take a few seconds. Experts believe that a few minutes after the publication of a short message on Facebook is enough to understand whether it will be popular or not. In our study, we considered specific methods of communication of Ukrainian book publishers on Facebook and Instagram. The content of messages, types of communities and ways to promote books were studied. The purpose of the work is to identify the effectiveness of online media in the promotion of publishing products. Research methods: synthesis, theoretical analysis, induction, deduction, comparison and observation, content analysis. We have achieved the following results: 1) to find out the role of the Internet in the promotion of publishing products; 2) identify the theoretical foundations of promotion in online media; 3) describe the tools of promotion on the Internet; 4) determine the methods of promotion of modern Internet media; 5) explore ways to promote the publishing product on the platforms of Facebook, Instagram. Practical meaning. The results of the research can be used during the writing of abstracts, term papers, dissertations of students in educational programs "Editorial and publishing activities and media modeling", "Media Communications", "Journalism"; in preparation for practical classes in the disciplines "Marketing Strategies of Publishing", "Personal Imaging", "Website as Internet Media", "Theory and History of Social Communications", "Strategic Communication Management", "Information Policy and Security" in the practical activities of employees of press services, press agencies, Internet structures, political scientists. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject інтернет-ресурси uk
dc.subject видавничий продукт uk
dc.subject промоція uk
dc.subject просування uk
dc.subject соціальні мережі uk
dc.subject онлайн-медіа uk
dc.subject publishing product uk
dc.subject іnternet media uk
dc.subject public relations uk
dc.subject book publishers uk
dc.subject social network uk
dc.subject publishing houses uk
dc.subject book promotion uk
dc.subject Instagram uk
dc.subject Facebook uk
dc.title Інтернет-медіа як спосіб промоції видавничого продукту uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу