Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток ідей гуманістичної педагогіки в початковій освіті України

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Скачкова, Аліна Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-25T10:05:40Z
dc.date.available 2022-01-25T10:05:40Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6226
dc.description Скачкова А. С. Розвиток ідей гуманістичної педагогіки в початковій освіті України : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Л. О. Сущенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 99 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 99 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження: гуманістична педагогіка. Предмет дослідження: розвиток ідей гуманістичної педагогіки в системі початкової освіти України (друга половина ХХ століття). Мета дослідження: проаналізувати та систематизувати теоретичні питання розвитку ідей гуманістичної педагогіки та узагальнити досвід їх реалізації в системі початкової освіти України в другій половині ХХ століття. У кваліфікаційній роботі обґрунтувано педагогічні ідеї розвитку гуманізму як основи організації суспільства та життєдіяльності людини; гуманістичних тенденцій особистісно орієнтованої педагогіки представників зарубіжної психолого-педагогічної науки; в ході наукового пошуку теоретичні положення, фактичний матеріал втілено в розробку автором семінару «Сучасні підходи до проєктування, організації й аналізу групової роботи в системі розвивального навчання»; методичних рекомендацій для здобувачів вищої освіти та вчителів початкових класів з метою упровадження особистісно орієнтованих технологій у практику роботи початкової школи. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 99 pages of printed text. The list of links includes 68 sources. Object of research: humanistic pedagogy. Subject of research: development of ideas of humanistic pedagogy in the system of primary education of Ukraine (second half of the XX century). The purpose of the study: to analyze and systematize the theoretical issues of development of ideas of humanistic pedagogy and to summarize the experience of their implementation in the system of primary education in Ukraine in the second half of the twentieth century. The qualification work substantiates pedagogical ideas of humanism development as the basis of organization of society and human life; humanistic tendencies of personality-oriented pedagogy of representatives of foreign psychological and pedagogical science; in the course of scientific research theoretical provisions, factual material is embodied in the development of the author of the seminar "Modern approaches to the design, organization and analysis of group work in the system of developmental learning"; methodical recommendations for applicants for higher education and primary school teachers in order to introduce personality-oriented technologies in the practice of primary school. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject гуманізм uk
dc.subject гуманістична педагогіка uk
dc.subject початкова освіта uk
dc.subject історія педагогіки uk
dc.subject humanism uk
dc.subject humanistic pedagogy uk
dc.subject primary education uk
dc.subject history of pedagogy uk
dc.title Розвиток ідей гуманістичної педагогіки в початковій освіті України uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу