Інституційний репозитарій ЗНУ

Розвиток критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бортнік, Анастасія Андріївна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:10:19Z
dc.date.available 2022-01-26T07:10:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6232
dc.description Бортнік А. А. Розвиток критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Ю. Є. Зубцова. Запоріжжя : ЗНУ, 2021, 101 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 85 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 76 джерел. Об’єкт дослідження: розвиток критичного мислення молодших школярів. Предмет дослідження: педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі освітньої діяльності. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови розвитку критичного мислення здобувачів освіти молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. У кваліфікаційній роботі обґрунтувано педагогічні умови розвитку критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку в процесі освітньої діяльності; визначено та впроваджено технології розвитку критичного мислення у роботу із здобувачами освіти молодшого шкільного віку із затримкою психічного розвитку. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 85 pages of printed text. The list of links includes 76 sources. Object of research: development of critical thinking of junior schoolchildren. Subject of research: pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation in the process of educational activities. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation. The pedagogical work substantiates the pedagogical conditions for the development of critical thinking of primary school students with mental retardation in the process of educational activities; identified and implemented technologies for the development of critical thinking in work with students of primary school age with mental retardation. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject критичне мислення uk
dc.subject здобувач освіти uk
dc.subject діти із затримкою психічного розвитку uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject critical thinking uk
dc.subject junior pupil uk
dc.subject pupil with mental retardation uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.title Розвиток критичного мислення молодших школярів із затримкою психічного розвитку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу