Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природи

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вільярреаль Райо, Анастасія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:13:27Z
dc.date.available 2022-01-26T07:13:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6233
dc.description Вільярреаль Райо А. Д. Формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природи : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 69 джерел. Об’єкт дослідження:екологічне виховання учнів початкової школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити педагогічні умови формування ціннісного ставлення до природи в учнів початкової школи. У кваліфікаційній роботі науково обґрунтовано та експериментально перевірено педагогічні умови та методики формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природи; визначено критерії, рівні показники та типи ціннісного ставлення молодших школярів до природи; уточнено сутність поняття «ціннісне ставлення до природи» стосовно вікових особливостей молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 69 sources. Object of research: ecological education of primary school students. Subject of research: pedagogical conditions for the formation of values in nature in primary school students. The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of values in nature in primary school students. In the qualification work scientifically substantiated and experimentally tested pedagogical conditions and methods of formation of primary school students' values of nature; criteria, level indicators and types of value attitude of junior schoolchildren to nature are determined; the essence of the concept of "value attitude to nature" in relation to the age characteristics of younger students is clarified. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject екологічне виховання uk
dc.subject учні початкової школи uk
dc.subject охорона природи uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject environmental education uk
dc.subject primary school students uk
dc.subject nature protection uk
dc.title Формування в учнів початкової школи ціннісного ставлення до природи uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу