Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні засади інноваційного управління закладом загальної середньої освіти

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гешева, Лілія Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:24:19Z
dc.date.available 2022-01-26T07:24:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6236
dc.description Гешева Л. О. Педагогічні засади інноваційного управління закладом загальної середньої освіти : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. А. Слижук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 118 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 118 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 107 джерел. Об’єкт дослідження: процес інноваційного управління закладом загальної середньої освіти. Предмет дослідження: технологія оцінювання забезпеченості інноваційного управління закладом загальної середньої освіти. Мета дослідження: виявлення впливу теоретично обґрунтованої та експериментально перевіреної технології оцінювання забезпеченості інноваційного управління закладом загальної середньої освіти на виокремлення недоліків у процесі реалізації інноваційного управління та прогнозування шляхів їх подолання при забезпеченні системи відповідних умов. У кваліфікаційній роботі з’ясувано сутність і структуру інноваційного управління закладом загальної середньої освіти; схарактеризувано систему умов здійснення інноваційного управління в закладі загальної середньої освіти; розроблено критеріально-факторну модель оцінювання ефективності інноваційного управління закладом загальної середньої освіти; науково обґрунтувано технологію оцінювання забезпеченості інноваційного управління закладом загальної середньої освіти та експериментально перевірено її ефективність. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 118 pages of printed text. The list of links includes 107 sources. Object of research: the process of innovative management of general secondary education. Subject of research: technology of assessing the provision of innovative management of general secondary education. The purpose of the study: to identify the impact of theoretically sound and experimentally tested technology for assessing the security of innovative management of general secondary education on identifying shortcomings in the implementation of innovative management and forecasting ways to overcome them while providing appropriate conditions. The qualification work clarifies the essence and structure of innovative management of general secondary education; the system of conditions of implementation of innovative management in the institution of general secondary education is characterized; a criterion-factor model for evaluating the effectiveness of innovative management of general secondary education has been developed; the technology of assessing the provision of innovative management of general secondary education is scientifically substantiated and its effectiveness is experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject педагогічні засади uk
dc.subject інноваційне управління uk
dc.subject заклад загальної середньої освіти uk
dc.subject технологія оцінювання uk
dc.subject pedagogical principles uk
dc.subject innovation management uk
dc.subject assessment technology uk
dc.title Педагогічні засади інноваційного управління закладом загальної середньої освіти uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу