Інституційний репозитарій ЗНУ

Мотивація як функція менеджменту в системі управління підприємством сфери обслуговування

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Гердов, Едуард Віталійович
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:29:33Z
dc.date.available 2022-01-26T07:29:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6237
dc.description Гердов Е. В. Мотивація як функція менеджменту в системі управління підприємством сфери обслуговування : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 79 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота - 79 сторінок, 13 додатків, 65 літературних джерела. Мета – дослідження мотивації персоналу закладу сфери обслуговування. Об’єкт дослідження – особливості мотивації персоналу підприємства сфери обслуговування. Предмет дослідження – засоби стимулювання персоналу в ресторанному закладі «Monica Bellucci». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися метод синтезу, конструктивно-логічний метод, метод статистичного аналізу та метод експертної оцінки, метод теоретичного узагальнення. Зміст кваліфікаційної роботи полягає у дослідженні мотивації персоналу закладу сфери обслуговування, на прикладі ресторану «Monica Bellucci». Мотивація персоналу є основним засобом мобілізації наявного кадрового потенціалу закладу ресторанного господарства. Саме тому, основною її метою є отримання максимальної віддачі від наявних людських ресурсів, які сприяють зросту загальної результативності та прибутковості ресторанного закладу, а також підвищенню продуктивності роботи кожного окремого працівника. uk
dc.description.abstract EN : Thesis is 79 pages, 65 references, 13 applications. The purpose of the work is to study the motivation of the staff of the institution in the field of service. The object of research - features of motivation of the personnel of the enterprise in the sphere of service. The subject of the research is the means of stimulating the staff in the restaurant «Monica Bellucci». Research methods. In the process of research the method of synthesis, constructive-logical method, method of statistical analysis and method of expert evaluation, method of theoretical generalization were used. The content of the qualification work is to study the motivation of the staff of the service sector, on the example of the restaurant «Monica Bellucci». Staff motivation is the main means of mobilizing the existing human resources of the restaurant. That is why its main goal is to get the most out of available human resources, which contributes to the overall efficiency and profitability of the restaurant, as well as increase the productivity of each individual worker. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject сфера обслуговування uk
dc.subject ресторанний заклад uk
dc.subject система управління uk
dc.subject мотивація uk
dc.subject персонал uk
dc.subject засоби стимулювання uk
dc.title Мотивація як функція менеджменту в системі управління підприємством сфери обслуговування uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу