Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Горохолинська, Ганна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:32:06Z
dc.date.available 2022-01-26T07:32:06Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6238
dc.description Горохолинська Г. О. Підготовка вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 68 джерел. Об’єкт дослідження – професійна підготовка майбутніх вчителів. Предмет дослідження – педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі. У роботі визначено особливості педагогіки партнерства в початковій школі; проаналізувано досвід підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства; вивчено стан готовності майбутніх вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі; обґрунтувано та експериментально перевірено педагогічні умови підготовки майбутніх вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 68 sources. The object of research is the professional training of future teachers. The subject of the research is pedagogical conditions of preparation of future teachers for pedagogical partnership in primary school. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of preparation of future teachers for pedagogical partnership in primary school. The peculiarities of partnership pedagogy in primary school are determined in the work; the experience of preparing future teachers for pedagogical partnership is analyzed; the state of readiness of future teachers for pedagogical partnership in primary school is studied; the pedagogical conditions of preparation of future teachers for pedagogical partnership in primary school are substantiated and experimentally checked. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject нова українська школа uk
dc.subject педагогіка партнерства uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject New Ukrainian School uk
dc.subject pedagogy of partnership uk
dc.subject professional training uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.title Підготовка вчителів до педагогічного партнерства в початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу