Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Іванова, Галина Дмитрівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:39:28Z
dc.date.available 2022-01-26T07:39:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6241
dc.description Іванова Г. Д. Педагогічні умови формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 90 джерел. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка ефективності педагогічних умов формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів та заходів для їхнього забезпечення. Об’єкт дослідження – процес формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів. Предмет дослідження – педагогічні умови, що забезпечують ефективність формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів. У роботі висвітлено теоретичні засади формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів; продемонстровано наукову дискусію щодо сутності ключових понять дослідження; розкрито сутність мовленнєвого етикету як складника комунікативної культури особистості молодшого школяра; охарактеризовано педагогічну проблему формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів; окреслено організаційно-методичне забезпечення процесу формування мовленнєвого етикету молодших школярів; визначено й обґрунтовано педагогічні умови формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів та експериментально перевірено їхню ефективність. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 90 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of pedagogical conditions for the formation of speech etiquette of primary school students and measures to ensure them. The object of research is the process of forming speech etiquette of primary school students. The subject of research - pedagogical conditions that ensure the effectiveness of the formation of speech etiquette of primary school students. The paper highlights the theoretical foundations of the formation of speech etiquette of primary school students; demonstrated a scientific discussion on the essence of key research concepts; the essence of speech etiquette as a component of communicative culture of the personality of a junior schoolboy is revealed; the pedagogical problem of formation of speech etiquette of primary school students is characterized; the organizational and methodological support of the process of formation of speech etiquette of junior schoolchildren is outlined; the pedagogical conditions for the formation of speech etiquette of primary school students were determined and substantiated and their effectiveness was experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject комунікативна взаємодія uk
dc.subject культура спілкування uk
dc.subject мовленнєвий етикет uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject communicative interaction uk
dc.subject communications culture uk
dc.subject educational environment uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.title Педагогічні умови формування мовленнєвого етикету учнів початкових класів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу