ZNU Institutional Repository

Методика роботи з візуальними медіа у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах

Show simple item record

dc.contributor.author Коваленко, Карина Андріївна
dc.date.accessioned 2022-01-26T07:46:03Z
dc.date.available 2022-01-26T07:46:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6243
dc.description Коваленко К. А. Методика роботи з візуальними медіа у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. А. Слижук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 119 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 119 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 72 джерела. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування й експериментальна перевірка педагогічних умов організації роботи з візуальними медіа в процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. Об’єкт дослідження – процес вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. Предмет дослідження – робота з візуальними медіа в процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. У роботі охарактеризовано психолого-педагогічні особливості сприйняття молодшими школярами медіазасобів у навчанні; окреслено специфіку формування медіаграмотності учнів початкових класів у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі за допомогою візуальних медіа засобів; визначено педагогічні умови організації роботи з візуальними медіа в процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 119 pages of printed text. The list of links includes 72 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of pedagogical conditions of organization of work with visual media in the process of studying subjects of language and literature in 3-4 grades. The object of research is the process of studying the subjects of language and literature in grades 3-4. The subject of research is work with visual media in the process of studying the subjects of language and literature in grades 3-4. The paper describes the psychological and pedagogical features of the perception of junior high school students in the media; outlines the specifics of the formation of media literacy of primary school students in the process of studying the subjects of language and literature with the help of visual media; pedagogical conditions of organization of work with visual media in the process of studying subjects of language and literature in grades 3-4 are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject візуальні медіа uk
dc.subject засоби навчання uk
dc.subject медіаграмотність uk
dc.subject медіаосвіта uk
dc.subject visual media uk
dc.subject teaching aids uk
dc.subject media education uk
dc.subject media literacy uk
dc.title Методика роботи з візуальними медіа у процесі вивчення предметів мовно-літературної галузі в 3–4 класах uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics