Інституційний репозитарій ЗНУ

Маркетинг у формуванні системи лояльності на цільовому ринку

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антонова, Олена Костянтинівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T08:26:04Z
dc.date.available 2022-01-26T08:26:04Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6250
dc.description Антонова О. К. Маркетинг у формуванні системи лояльності на цільовому ринку : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 075 "Маркетинг" / наук. керівник О. Г. Череп. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 104 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота викладена на 104 сторінках друкованого тексту, містить 10 таблиць, 10 рисунків, 3 додатки. Перелік посилань включає 52 джерел, з них 21 іноземною мовою. Метою даної робити є маркетинг у формуванні системи лояльності на цільовому ринку. Об’єктом дослідження є системи лояльності підприємств на цільових ринках та їх вплив на забезпечення конкурентоспроможності підприємства. Предмет дослідження - теоретико-методичні положення щодо видів про грам лояльності та їх реалізація у рамках підприємств України. Метою дослідження є виявлення теоретико-методологічних засад ро зробки та практичного застосування програм лояльності споживачів, а також сформувати власну програму лояльності на прикладі торгової мережі “АТБ” з метою підвищення рівня задоволеності продукцією та прибутку. У процесі дослідження отримано такі наукові результати: 1) проаналізовано основні існуючі підходи для визначення поняття ло яльності, її типів та класифікацій; 2) проведено аналіз ринку роздрібної торгівлі, основних мереж супер маркетів України та їх споживчої аудиторії; 3) запропоновано унікальну систему лояльності для мережі супермар кетів “АТБ”, на основі переваг та вимог цільової аудиторії ; 4) обґрунтовано рентабельність запропонованої програми лояльності. Методи дослідження: теоретичне узагальнення, логічне узагальнення, порівняльний аналіз, маркетинговий аналіз, та ін. Наукова новизна дослідження полягає в тому, що вперше була розроб лена практична та унікальна програма лояльності для мережі супермаркетів “АТБ”. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 104 pages of printed text, contains 10 tables, 10 figures, 3 annex. The list of referеnces includes 52 sources, 21 of them in foreign languages. The object of research is the marketing in building loyalty system in the target market, based on the "ATБ" company, as the leading player in the retail market. The object of research is the loyalty systems in the target markets and their impact on ensuring the competitiveness of the enterprise and the building long-term relationships with customers. The subject of research is theoretical and methodological provisions on the types of loyalty programs and their implementation within the enterprises of Ukraine. The purpose of the study is to identify theoretical and methodological foun dations for the development and practical application of customer loyalty programs and to form a unique loyalty program for the biggest grocery retailer «ATБ» in order to increase product satisfaction and profit. The following scientific results were obtained in the course of the research: 1) analyzed the main existing approaches for defining the concept of loyalty, its types and classifications; 2) systematized stages of creating loyalty programs and methods of their eval uation; 3) analyzed main supermarket chains in the retail market of Ukraine and their target audience; 4) offered a unique loyalty system for the «ATБ» supermarket chain, based on the preferences and requirements of the target audience; 5) grounded the profitability of the proposed loyalty program. Research methods: theoretical generalization, logical generalization, compar ative analysis, marketing analysis, etc. 6 The scientific novelty of the study is that for the first time I developed a prac tical and unique loyalty program for the «ATБ» supermarket chain based on the analyses of the forming a loyalty strategy methodology for the retail market of Ukraine. In addition, I gave my own definition of the concept of "loyalty" and sys tematized stages of formation of consumer loyalty. The practical significance of the obtained results is that the implementation of the company's subjects recommendations for the creation of a consumer loyalty pro gram allows to increase the level of profit and commitment of the target audience to the brand "ATБ". uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject споживачі uk
dc.subject відносини uk
dc.subject реклама uk
dc.subject товар uk
dc.subject конкуренція uk
dc.title Маркетинг у формуванні системи лояльності на цільовому ринку uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу