Інституційний репозитарій ЗНУ

Особливості формування іміджу туристських підприємств Одещини

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пакилева, Валерія Ернестівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T08:34:58Z
dc.date.available 2022-01-26T08:34:58Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6253
dc.description Пакилева В. Е. Особливості формування іміджу туристських підприємств Одещини : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота: 75 с., 67 джерел, .. табл., додатки. Об’єктом дослідження є туристичний оператор. Предметом дослідження є безпосередньо особливості організації туристичної діяльності. Мета дослідження. Метою кваліфікаційної роботи є висвітлення особливостей технології та організації туроператорської діяльності. Методи дослідження: описовий, системно-структурний метод, метод концепутального аналізу. Новизна дослідження: проведеного дослідження полягає у визначенні та обґрунтуванні особливостей технології та організації туроператорської діяльності, міжнародної торгівлі туристичними послугами, та окресленні основних напрямків та перспектив розвитку досліджуваного туристичного оператора. uk
dc.description.abstract EN : Qualification work: 75 pages, 67 sources, .. tables, appendices. The object of study is the tour operator and the peculiarities of its activities. The subject of the study is directly the features of the organization of tourist activities. The aim of the study. The purpose of the qualification work is to highlight the features of technology and organization of tour operators. Research methods: descriptive, system-structural method, method of conceptual analysis. The novelty of the study: the study is to identify and justify the features of technology and organization of tour operators, international trade in tourist services, and outline the main directions and prospects for the development of the studied tour operator. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туризм uk
dc.subject туроператор uk
dc.subject готельне підприємство uk
dc.title Особливості формування іміджу туристських підприємств Одещини uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу