UA : Робота викладена на 90 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 67 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити ефективність впливу проєктної діяльності на розвиток креативності учнів молодшого шкільного віку. Об’єкт дослідження: процес формування креативної особистості учня початкової школи. Предмет дослідження: методика формування креативної особистості молодшого школяра засобами проєктної діяльності. У роботі проаналізовано стан проблеми формування креативної особистості молодшого школяра засобами проєктної діяльності в психолого-педагогічній науці та практиці; з’ясовано сутність критичного мислення, показники його наявності в особистості молодшого школяра; проаналізовано значення впровадження проєктної діяльності для розвитку критичного мислення; визначено стан сформованості критичного мислення молодших школярів; обґрунтувано вплив застосування проєктної діяльності на розвиток критичного мислення молодших школярів та проведено кількісний і якісний аналіз їх застосування.
EN : The work is presented on 90 pages of printed text. The list of links includes 67 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the effectiveness of project activities on the development of creativity of primary school students. Object of research: the process of forming a creative personality of an elementary school student. Subject of research: methods of forming the creative personality of a junior student by means of project activities. The state of the problem of formation of the creative personality of the junior schoolboy by means of project activity in psychological and pedagogical science and practice is analyzed in the work; the essence of critical thinking, indicators of its presence in the personality of a junior student are clarified; the importance of project activity implementation for the development of critical thinking is analyzed; the state of formation of critical thinking of junior schoolchildren is determined; the influence of the application of project activities on the development of critical thinking of junior schoolchildren is substantiated and the quantitative and qualitative analysis of their application is carried out.