Інституційний репозитарій ЗНУ

Франчайзинг як засіб розширення туроператорської діяльності підприємства Tez Tour

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Меренков, Владислав Валерійович
dc.date.accessioned 2022-01-26T09:02:47Z
dc.date.available 2022-01-26T09:02:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6258
dc.description Меренков В. В. Франчайзинг як засіб розширення туроператорської діяльності підприємства Tez Tour : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник А. В. Сидорук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 80 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 80 сторінок, 8 додатків, 63 літературних джерел. Мета – дослідження франчайзингової форми організації діяльності туроператорського підприємства «Tez Tour». Об’єкт – франчайзингова діяльність туроператорського підприємства. Предмет – франчайзинговий проєкт туроператора «Tez Tour». Методи дослідження. В процесі дослідження використовувалися методи системного аналізу і синтезу, порівняльний, хронологічний та структурно-функціональний аналізи, метод прогнозування, побудова графічних моделей, аналіз статистичних даних, а також методи групування, абстрагування й узагальнення. У кваліфікаційному проєкті було визначено сутність туроператорської діяльності та висвітлено теоретичні основи франчайзингу, як засобу підвищення конкурентоспроможності туроператорського підприємства. Розглянуто найвідоміші міжнародні франчайчингові мережі та їх розповсюдження на національному туристичному ринку. Схарактеризовано діяльність туроператорського підприємтва «Tez Tour». Проаналізовано франзайзинговий проєкт означеного туроператора, досліджено його особливості, сильні та слабкі сторіни. Розроблено пропозиції щодо підвищення ефективності франчайзингової форми організації діяльності туроператорського підприємства «Tez Tour». uk
dc.description.abstract EN : Qualification work is 80 pages, 8 applications, 63 references. The purpose of the work is research of the franchising form of the organization of activity of the tour operator enterprise «Tez Tour». The object of research is the franchising activity of a tour operator. The subject of research is a franchise project of the tour operator «Tez Tour». Research methods. The research used methods of system analysis and synthesis, comparative, chronological and structural-functional analysis, forecasting method, construction of graphical models, statistical data analysis, as well as methods of grouping, abstraction and generalization. The qualification project defined the essence of tour operator activity and highlighted the theoretical foundations of franchising as a means of increasing the competitiveness of a tour operator enterprise. The most famous international franchising networks and their distribution in the national tourist market are considered. The activity of the tour operator enterprise «Tez Tour» is characterized. The franchising project of the specified tour operator is analyzed, its features, strengths and weaknesses are investigated. Proposals have been developed to increase the efficiency of the franchising form of organizing the activities of the tour operator «Tez Tour». uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туристичний ринок uk
dc.subject туроператорське підприємство uk
dc.subject туристичне агенство uk
dc.subject франчайзинг uk
dc.subject франчайзі uk
dc.subject франшиза uk
dc.title Франчайзинг як засіб розширення туроператорської діяльності підприємства Tez Tour uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу