Інституційний репозитарій ЗНУ

Підготовка майбутніх педагогів до проєктування освітньо-розвивального середовища в початковій школі

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Пасько, Оксана Францівна
dc.date.accessioned 2022-01-26T09:14:28Z
dc.date.available 2022-01-26T09:14:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6259
dc.description Пасько О. Ф. Підготовка майбутніх педагогів до проєктування освітньо-розвивального середовища в початковій школі : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. О. Андрющенко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 70 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 70 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 80 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати та експериментально перевірити педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до проєктування освітньо-розвивального середовища в початковій школі. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх вчителів початкових класі. Предмет дослідження – педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до проєктування освітньо-розвивального середовища в початковій школі. У роботі уточнено термінологічний апарат означеної проблеми; окреслено особливості середовищного підходу в новій українській школі. визначено педагогічні умови підготовки майбутніх педагогів до проєктування освітньо-розвивального середовища в початковій школі. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 70 pages of printed text. The list of links includes 80 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate and experimentally test the pedagogical conditions of training future teachers to design an educational and developmental environment in primary school. Object of research: professional training of future primary school teachers. The subject of research - pedagogical conditions of preparation of future teachers for designing the educational and developmental environment in primary school. The terminological apparatus of the specified problem is specified in the work; features of the environmental approach in the new Ukrainian school are outlined. the pedagogical conditions of preparation of future teachers for designing the educational and developmental environment in primary school are determined. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject середовищний підхід uk
dc.subject освітньо-розвивальне середовище uk
dc.subject професійна підготовка uk
dc.subject майбутні вчителі початкових класів uk
dc.subject environmental approach uk
dc.subject educational and developmental environment uk
dc.subject vocational training uk
dc.subject future primary school teachers uk
dc.title Підготовка майбутніх педагогів до проєктування освітньо-розвивального середовища в початковій школі uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу