Інституційний репозитарій ЗНУ

Моделювання збутової діяльності торговельного підприємства

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Лапшунков, Микола Євгенійович
dc.date.accessioned 2022-01-26T09:35:57Z
dc.date.available 2022-01-26T09:35:57Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6266
dc.description Лапшунков М. Є. Моделювання збутової діяльності торговельного підприємства : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 051 "Економіка" / наук. керівник С. М. Іванов. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 93 с. uk
dc.description.abstract EN : The paper forms the theoretical basis of sales activities of the enterprise for a better understanding of the object of study. The theoretical part includes the essence of sales activities, the organization of sales activities and analysis of sources of information to understand and different approaches to the forecast of sales activities of the enterprise. Tasks for determining product groups are analyzed. The basic estimations of efficiency of sales activity of the enterprise are covered. The stages of the process of movement of goods and the main functions of sales are considered. Methods and models of sales activity are investigated. Methods of estimating sales activity are formed and the process of modeling sales activity is considered. The classification of modeling types for forecasting is analyzed. The application of neural networks in forecasting sales activities has been studied. Modeling of indicators of sales activity of the enterprise is made. On the basis of the tool "Statistica" the indicators of sales activity of the enterprise are analyzed and seasonality is revealed for more effective forecasting. On the basis of the analyzed data the forecast on the basis of neural networks is formed. MatLab toolkit was used to build a neuro-fuzzy sales management system of the enterprise to adjust work processes and increase the efficiency of sales activities of the enterprise. uk
dc.description.abstract UA : У роботі сформовано теоритичну основу збутової діяльності підприємства для кращого розуміння об’єкту дослідження. В теоритичну частину входить сутність збутової діяльності, організація збутової діяльності та аналіз джерел інформацї для розуміння і різного підходу до прогнозу збутової діяльності підприємства. Проаналізовано завдання для визначення товарних груп збуту. Висвітлено основни оцінки ефективності збутової діяльності підприємства. Розглянуто етапи процесу руху товару та основні функції збуту. Досліджено методи та моделі збутової діяльності. Сформовано методи оцінки збутової діяльності та розглянуто процес моделювання збутової діяльності. Проаналізовано класифікація видів моделювання для побудови прогнозів. Досліджено застосування нейронних мереж в прогнозуванні збутової діяльності. Зроблено моделювання показників збутової діяльності підприємства. На базі інструменту “Statistica” проаналізовано показникі збутової діяльності підприємства та виявлено сезонність для більш єфективного прогнозування. На базі проаналізованих данних побудовано прогноз на основі нейронних мереж. Застосовано інстрементарій “MatLab” для побудови нейро- нечіткої системи управління збутовою діяльність підприємства для корегування робочіх процесів і збільшення ефективності збутової діяльності підприємства. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject збутова діяльність uk
dc.subject підприємство uk
dc.subject прогноз uk
dc.subject нейромережі uk
dc.subject моделювання uk
dc.subject sales activity uk
dc.subject enterprise uk
dc.subject forecast uk
dc.subject neural networks uk
dc.subject modeling uk
dc.title Моделювання збутової діяльності торговельного підприємства uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу