ZNU Institutional Repository

Методи різноманітної сегментації ринку туристичних послуг

Show simple item record

dc.contributor.author Фурсова, Катерина Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-26T10:17:15Z
dc.date.available 2022-01-26T10:17:15Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6276
dc.description Фурсова К. С. Методи різноманітної сегментації ринку туристичних послуг : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 242 "Туризм" / наук. керівник Н. В. Маковецька. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. uk
dc.description.abstract UA : Кваліфікаційна робота – 75 сторінки, 14 таблиць, 9 рисунків, 44 літературних посилань не менее 75, 2 додатків. Мета роботи – дослідити методи сегментації ринку туристичних послуг. Об'єкт дослідження - процес сегментації ринку туристичних послуг. Предмет дослідження - методи сегментації на туристичному ринку Західної України. Методи - в процесі дослідження використовувалися наступні методи: системно – конструкторний, кількісний і якісний аналізи; синтезу; порівняння; теоретичного узагальнення. Туризм – це складна соціально-економічна система невиробничої сфери, яка на відміну від інших, включає в себе діяльність самостійних територіально відособлених фінансово-кредитних, медичних, рекреаційних, лікувальнооздоровчих, митних, освітніх, транспортних, торговельних, культурнорозважальних, інформаційних, рекламних, об’єктів розміщування і харчування туристичних одиниць, які сприяють тимчасовому індивідуальному, груповому, самодіяльному і плановому в’їзду, виїзду, проживанню та пересуванню всередині і за межами певної держави, міста, регіону людей з метою відновлення працездатності, отримання відпочинку, пізнавальних, спортивних, культурно-розважальних, освітніх, професійно-ділових та спеціалізованих послуг, що здійснюються на підставі міжнародних угод з урахуванням міжнародних звичаїв. В основі формування туристичного ринку лежить специфіка туристичної послуги, яка має всі ознаки послуги. До них відносяться: невідчутність, невіддільність, непостійність, недовговічність, нерозривність процесу виробництва і споживання, неможливість накопичення, неоднорідність якості. Сегментація ринку – це систематизований процес виділення ринкових сегментів, які потребують зі сторони підприємства спеціально розроблених комплексів маркетингу з метою підвищення конкурентоспроможності підприємства на ринку за рахунок реалізації економічних інтересів виробників та споживачів. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject туроператор uk
dc.subject туризм uk
dc.subject система управління uk
dc.title Методи різноманітної сегментації ринку туристичних послуг uk
dc.type Магістерська робота uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Advanced Search

Browse

My Account

Statistics