Інституційний репозитарій ЗНУ

Формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Рожнєва, Аліна Аліківна
dc.date.accessioned 2022-01-26T10:24:32Z
dc.date.available 2022-01-26T10:24:32Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6277
dc.description Рожнєва А. А. Формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник О. А. Слижук. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 82 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 82 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 94 джерела. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити ефективність технології формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. Обʼєкт дослідження ‒ процес формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: технологія формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. У роботі визначено структуру критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи; розглянуто особливості формування критичного мислення майбутнього вчителя початкової школи; визначено й охарактеризовано критерії, показники та рівні сформованості критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки; розроблено та експериментально перевірено ефективність технології формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 82 pages of printed text. The list of links includes 94 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and experimentally test the effectiveness of the technology of forming critical thinking in future primary school teachers in the process of professional training. The object of research is the process of forming critical thinking in future primary school teachers. Subject of research: technology of formation of critical thinking in future primary school teachers in the process of professional training. The structure of critical thinking of the future primary school teacher is determined in the work; features of formation of critical thinking of the future primary school teacher are considered; the criteria, indicators and levels of formation of critical thinking in future primary school teachers in the process of professional training are determined and characterized; developed and experimentally tested the effectiveness of the technology of forming critical thinking in future primary school teachers in the process of professional training. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject критичність uk
dc.subject мислення uk
dc.subject формування uk
dc.subject технологія формування критичного мислення uk
dc.subject criticality uk
dc.subject thinking uk
dc.subject formation uk
dc.subject technology of critical thinking uk
dc.title Формування критичного мислення у майбутніх учителів початкової школи в процесі фахової підготовки uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу