Інституційний репозитарій ЗНУ

Педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Старченко, Оксана Сергіївна
dc.date.accessioned 2022-01-26T10:30:45Z
dc.date.available 2022-01-26T10:30:45Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.uri https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6279
dc.description Старченко О. С. Педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник М. Д. Дяченко. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 71 с. uk
dc.description.abstract UA : Робота викладена на 71 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 118 джерел. Мета дослідження – теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка ефективності формувальних заходів, спрямованих на забезпечення педагогічних умов розвитку творчого мислення молодших школярів. Об’єкт дослідження – процес розвитку творчого мислення молодших школярів. Предмет дослідження – формувальні заходи, спрямовані на забезпечення педагогічних умов розвитку творчого мислення молодших школярів. У роботі висвітлено теоретичні засади розвитку творчого мислення молодших школярів; з’ясовано педагогічні витоки ключових понять дослідження; розкрито сутність і специфіку творчого мислення молодших школярів; окреслено особливості розвитку творчого мислення молодших школярів; охарактеризовано науково-методичне забезпечення розвитку творчого мислення молодших школярів; визначено й обґрунтовано педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів; експериментально перевірено ефективність педагогічних умов розвитку творчого мислення молодших школярів. uk
dc.description.abstract EN : The work is presented on 71 pages of printed text. The list of links includes 118 sources. The purpose of the research is theoretical substantiation and experimental verification of the effectiveness of formative measures aimed at providing pedagogical conditions for the development of creative thinking of junior schoolchildren. The object of research is the process of development of creative thinking of junior schoolchildren. The subject of the research is formative measures aimed at providing pedagogical conditions for the development of creative thinking of junior schoolchildren. The paper highlights the theoretical foundations of the development of creative thinking of junior high school students; pedagogical origins of key research concepts are clarified; the essence and specifics of creative thinking of junior schoolchildren are revealed; features of development of creative thinking of junior schoolchildren are outlined; characterized the scientific and methodological support for the development of creative thinking of junior high school students; the pedagogical conditions for the development of creative thinking of junior schoolchildren are determined and substantiated; the efficiency of pedagogical conditions for the development of creative thinking of junior schoolchildren was experimentally tested. uk
dc.language.iso uk uk
dc.subject молодші школярі uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject творче мислення uk
dc.subject творчість uk
dc.subject junior schoolchildren uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject creative thinking uk
dc.subject creativity uk
dc.title Педагогічні умови розвитку творчого мислення молодших школярів uk
dc.type Магістерська робота uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу