UA : Робота викладена на 73 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 70 джерел. Мета дослідження: теоретично обґрунтувати, розробити та експериментально перевірити педагогічні умови формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи. Об’єкт дослідження:процес професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: педагогічні умови формування цифрової компетентності майбутніх учителів початкової школи. У роботі уточнено сутність цифрової компетентності майбутнього вчителя початкової школи, науково обґрунтовано комплекс педагогічних умов, змісту, форм і методів формування цифрової компетентні майбутніх вчителів початкової школи; розроблено, апробовано та впроваджено в освітній процес закладу вищої освіти програми формування цифрової компетентості майбутніх вчителів початкової школи, яка дає змогу комплексно реалізувати зміст, форми та методи формування особистості фахівця.
EN : The work is presented on 73 pages of printed text. The list of links includes 70 sources. The purpose of the study: to theoretically substantiate, develop and experimentally test the pedagogical conditions for the formation of digital competence of future primary school teachers. Object of research: the process of professional training of future primary school teachers. Subject of research: pedagogical conditions for the formation of digital competence of future primary school teachers. The essence of digital competence of the future primary school teacher is specified in the work, the complex of pedagogical conditions, content, forms and methods of formation of digital competence of future primary school teachers is scientifically substantiated; developed, tested and implemented in the educational process of the institution of higher education program for the formation of digital competence of future primary school teachers, which allows comprehensive implementation of the content, forms and methods of forming the personality of the specialist.