dc.contributor.author |
Юрченко, Тетяна Леонідівна |
|
dc.date.accessioned |
2022-01-26T10:47:58Z |
|
dc.date.available |
2022-01-26T10:47:58Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.uri |
https://dspace.znu.edu.ua/jspui/handle/12345/6284 |
|
dc.description |
Юрченко Т. Л. Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності : кваліфікаційна робота магістра спеціальності 013 «Початкова освіта» / наук. керівник Т. В. Турбар. Запоріжжя : ЗНУ, 2021. 75 с. |
uk |
dc.description.abstract |
UA : Робота викладена на 75 сторінках друкованого тексту. Перелік посилань включає 89 джерел. Мета дослідження: теоретичне обґрунтування та експериментальна перевірка моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності. Об’єкт дослідження: професійна підготовка майбутніх учителів початкової школи. Предмет дослідження: модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності. У кваліфікаційній роботі уточнено зміст, функції та структура базових понять дослідження; визначено тенденції розвитку сучасної початкової освіти, що впливають на проектування підготовки майбутніх учителів початкової школи; теоретично обґрунтовано модель підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності; експериментально перевірено ефективність моделі підготовки майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності. |
uk |
dc.description.abstract |
EN : The work is presented on 75 pages of printed text. The list of links includes 89 sources. The purpose of the study: theoretical justification and experimental verification of the model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity. Object of research: professional training of future primary school teachers. Subject of research: model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity. The qualification work clarifies the content, functions and structure of the basic concepts of the study; identified trends in the development of modern primary education that affect the design of training of future primary school teachers; the model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity is theoretically substantiated; the effectiveness of the model of preparation of future primary school teachers for professional creative activity was experimentally tested. |
uk |
dc.language.iso |
uk |
uk |
dc.subject |
підготовка |
uk |
dc.subject |
майбутні учителі початкової школи |
uk |
dc.subject |
професійна творча діяльність |
uk |
dc.subject |
training |
uk |
dc.subject |
future primary school teachers |
uk |
dc.subject |
educational institutions |
uk |
dc.subject |
professional creative activity |
uk |
dc.title |
Підготовка майбутніх учителів початкової школи до професійної творчої діяльності |
uk |
dc.type |
Магістерська робота |
uk |